Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5088
Title: | Формування екологічної культури у дітей дошкільного віку шляхом впровадження у практику сучасних педагогічних технологій |
Authors: | Єфанова, Юлія Олегівна |
Keywords: | екологічна культура виховання дитина дошкільного віку еколого-освітня діяльність дошкільна освіта ecological culture education preschool child ecological and educational activities pre-school education |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 129 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: процес формування екологічної культури у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: методика формування екологічної культури дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження: аналіз та узагальнення наукових джерел, спостереження, опитування, анкетування, бесіда, методи математичної статистики, порівняння. В роботі проаналізовано різні аспекти поняття «екологічна культура» (як екологічна діяльність, як сукупність екологічних знань, як екологічна поведінка, як формування екологічного мислення); иявлено, що методи екологічного виховання дітей дошкільного віку відрізняються в залежності від вікової групи; здійснено характеристику особливостей формування екологічної позиції у дошкільників молодшої; характеризовано критерії та відповідні показники оцінки рівня екологічної культури дітей старшого дошкільного віку; озроблено та обґрунтовано методику формування екологічної культури в дітей старшого дошкільного віку з використанням інтерактивних методів, спрямованих на формування екологічної культури. EN : The work is presented on 129 pages of printed text. The list of links includes 84 sources. Object of research: the process of formation of ecological culture in preschool children. Subject of research: methods of formation of ecological culture of children of senior preschool age. The purpose of the study: analysis and generalization of scientific sources, observations, surveys, questionnaires, interviews, methods of mathematical statistics, comparisons. The paper analyzes various aspects of the concept of "ecological culture" (as ecological activity, as a set of ecological knowledge, as ecological behavior, as the formation of ecological thinking); it was found that the methods of ecological education of preschool children differ depending on the age group; the characteristic of features of formation of an ecological position at preschoolers of younger is carried out; the criteria and corresponding indicators of assessment of the level of ecological culture of older preschool children are characterized; the technique of formation of ecological culture at children of senior preschool age with use of the interactive methods directed on formation of ecological culture is developed and proved. |
Description: | Єфанова Ю. О. Формування екологічної культури у дітей дошкільного віку шляхом впровадження у практику сучасних педагогічних технологій: кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 129 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5088 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yefanova.pdf | Магістерська робота | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.