Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5117
Title: Вдосконалення механізму управління закладів фітнес індустрії
Authors: Джос, Марина Сергіївна
Keywords: marketing
fitness
client
service
маркетинг
фітнес
клієнт
послуга
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 66 с., 15 рис., 7 табл., 58 джерел. Об`єктом дослідження є процес проектування інструментів маркетингових послуг у фітнес-центрах. Предмет дослідження: теоретичні, методологічні та практичні аспекти розробки та проектування інструментів маркетингу фітнес-послуг. Метою дослідження: розробка організаційно-методичних рекомендацій щодо проектування та вдосконалення маркетингових інструментів у фітнес-центрах. В роботі студентом розкрито значення терміна "фітнес" та його класифікація. Підкреслюється важливість маркетингових досліджень (особливо: аналіз ринку та ринкового попиту, задоволення споживачів та оцінка інтересів, макросередовище компанії тощо). Результати дослідження стануть першим кроком у створенні композиції маркетингового комплексу. Здобувачем проаналізовано маркетингову діяльність ФК «Fit House», який працює з 2017 року в місті Запоріжжі. Встановлено, що основною цільовою групою є жінки у віці від 16 до 60 років та діти. (Дорослі групи становлять 60% навчання, діти - 40%). Центр пропонує різноманітні послуги, включаючи динамічні та статичні зони, які продаються за середньою ринковою ціною. В роботі систематизовано основні етапи розвитку цієї галузі: від радянських спортивних центрів - до сучасних фітнес-клубів. Також було вивчено регіональний аспект діяльності фітнес-клубів на прикладі Запоріжжя та виявлено основні тенденції, пов’язані з процентною перевагою тренажерних залів у частці компаній, що надають тренінгові послуги (56,8%).
EN : Thesis for the Master’s Degree: 66 p., 15 fig.,7 tab.,58 sources. The object of research is the process of designing tools of marketing services in fitness centers. Subject of research: theoretical, methodological and practical aspects of development and design of marketing tools for fitness services. The purpose of the study: development of organizational and methodological recommendations for the design and improvement of marketing tools in fitness centers. The student reveals the meaning of the term "fitness" and its classification. The importance of marketing research is emphasized (especially: market and market demand analysis, consumer satisfaction and interest assessment, the company's macro-environment, etc.). The results of the study will be the first step in creating a composition of the marketing complex. The applicant analyzed the marketing activities of FC "Fit House", which has been operating since 2017 in the city of Zaporozhye. It is established that the main target group is women aged 16 to 60 and children. (Adult groups make up 60% of education, children - 40%). The center offers a variety of services, including dynamic and static zones, which are sold at an average market price. The work systematizes the main stages of development of this industry: from Soviet sports centers - to modern fitness clubs. The regional aspect of the activity of fitness clubs on the example of Zaporizhia was also studied and the main tendencies related to the percentage advantage of gyms in the share of companies providing training services (56.8%) were revealed.
Description: Джос М. С. Вдосконалення механізму управління закладів фітнес індустрії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 66 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5117
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
джос 2021.pdfМагістерська робота745.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.