Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5159
Title: Розвиток критичного мислення учнів базової школи на основі інтеграції фізико-математичних знань
Authors: Захаров, Артем Володимирович
Keywords: критичне мислення
розвиток
технологія
освітній процес
інтеграція знань
educational process
critical thinking
technology
development
knowledge integration
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра «Розвиток критичного мислення учнів базової школи на основі інтеграції фізико-математичних знань»: 82 с., 10 рис., 1 табл., 51 джерело та 1 додаток. Об’єктом дослідження став процес розвитку критичного мислення учнів базової школи. Мета роботи полягала в обґрунтуванні доцільності застосування засобів інтеграції фізико-математичних знань задля розвитку критичного мислення учнів базової школи. Методи дослідження – аналіз та узагальнення даних за проблемою дослідження на основі вивчення навчальних програм з фізики та математики базової школи; аналіз методичної літератури; апробація методів розвитку критичного мислення, якісний і кількісний аналіз отриманих результатів. Практичне значення роботи полягає у розробці та впровадженні у навчальний процес базової школи методики критичного мислення учнів.
EN : Master's Qualification Thesis «Development of Critical Thinking of Elementary School Students Based on the Integration of Physical and Mathematical Knowledge»: 82 pp., 10 fig., 1 table, 51 sources and 1 appendice. The object of the research was the process of critical thinking development of basic school students. The Objective of the project was to substantiate the feasibility of using the means of integration of physical and mathematical knowledge for the critical thinking development of basic school students. The Methods of research are analysis, comparison, generalization of data on the research problem based on the study of psychological, pedagogical and methodological literature; approbation of methods of development of critical thinking, qualitative and quantitative analysis of the results. The Practical meaning of the project is the development and implement in the educational process of basic school methods of critical thinking of elementary school students.
Description: Захаров А. В. Розвиток критичного мислення учнів базової школи на основі інтеграції фізико-математичних знань : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта. Фізика" / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5159
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Захаров 2021.pdfМагістерська робота3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.