Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурінна, Алла Феліксівна-
dc.date.accessioned2021-04-20T05:33:25Z-
dc.date.available2021-04-20T05:33:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5186-
dc.descriptionКурінна А. Ф. Формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 95 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 95 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: концептуальна модель формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка концептуальної моделі формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. В роботі подано теоретичне узагальнення та запропоновано практичне вирішення наукової проблеми формування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти; З’ясовано зміст і концепти таких понятійних конструкцій, що становлять категоріальний апарат дослідження: «педагогічні умови»; «риторична культура», «риторизація», «риторична особистість», «риторична практика»; Розроблено й теоретично обґрунтовано концептуальну модель формування риторичної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 95 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. Object of research: professional training of future specialists of preschool education institutions. Subject of research: conceptual model of formation of rhetorical culture of future specialists of preschool education institutions. The purpose of the research: development, theoretical substantiation and experimental verification of the conceptual model of formation of rhetorical culture of future specialists of preschool education institutions. The paper presents a theoretical generalization and offers a practical solution to the scientific problem of forming the rhetorical culture of future professionals of preschool education; The content and concepts of such conceptual constructions that make up the categorical apparatus of the research are clarified: "pedagogical conditions"; "Rhetorical culture", "rhetoric", "rhetorical personality", "rhetorical practice"; The conceptual model of formation of rhetorical culture of future educators of preschool educational institutions is developed and theoretically substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk
dc.subjectриторична культураuk
dc.subjectformationuk
dc.subjectfuture educatorsuk
dc.subjectpreschool education institutionsuk
dc.subjectrhetorical cultureuk
dc.titleФормування риторичної культури майбутніх фахівців закладів дошкільної освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurinna.docxМагістерська робота387.49 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.