Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМахмудова, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-04-20T06:24:30Z-
dc.date.available2021-04-20T06:24:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5193-
dc.descriptionМахмудова О. В. Розвиток інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів в освітньому процесі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 118 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 118 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 120 джерел. Об’єкт дослідження – процес розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці організаційно-педагогічних умов розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів. В роботі висвітлено теоретичні засади розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів; охарактеризовано зміст і структуру обдарованості учнів молодших класів; проаналізовано види інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів; визначено, обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови розвитку інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 118 pages of printed text. The list of links includes 120 sources. The object of research is the process of developing the intellectual talent of junior students. The subject of research - organizational and pedagogical conditions for the development of intellectual talent of junior students. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the organizational and pedagogical conditions for the development of intellectual talent of junior students. The paper highlights the theoretical foundations of the development of intellectual talent of junior students; the content and structure of giftedness of students of junior classes are characterized; the types of intellectual giftedness of junior students are analyzed; defined, substantiated and experimentally tested the organizational and pedagogical conditions for the development of intellectual talent of junior students.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectздібностіuk
dc.subjectінтелектуальна обдарованістьuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectabilitiesuk
dc.subjectintellectual talentuk
dc.subjectjunior high school studentsuk
dc.subjectorganizational and pedagogical conditionsuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.titleРозвиток інтелектуальної обдарованості учнів молодших класів в освітньому процесіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makhmudova.docМагістерська робота18.83 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.