Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5228
Title: | Розробка айдентики студії дизайну манікюру «Nails Best Studio» |
Other Titles: | Identity development of manicure design studio «Nails Best Studio» |
Authors: | Буліпоп, Катерина Володимирівна |
Keywords: | айдентика бренд брендинг візуальна ідентифікація графічний дизайн ідентичність типографіка фірмовий стиль |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ЗНУ |
Abstract: | EN : The work is presented on 87 pages of printed text. The list of links includes 41
sources. Object of research: corporate identity. Subject of research: a system of visual
and graphic unity of style. The purpose of the study: theoretical analysis of the design
literature on the research topic, the study of best practices of global trends in
corporate identity, analysis of analogs of other studios in a competitive environment.
5
Designing a distinctive visual corporate identity for a manicure studio. The state of
the researched problem is the relevance of corporate identity, traces the path of its
formation from ancient times to the modern environment. Analysis of the stages of
corporate identity design, the concept of visual identity, brand, and branding. Match
the visual parts of the mission and personality of the company. Development of own
unique design for a manicure studio using all the acquired knowledge of style, trends,
and colors. Technical preparation of the project for printing in accordance with the
requirements of file preparation. UA : Робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 41 джерело. Об’єкт дослідження: айдентика студій манікюру. Предмет дослідження: система візуально графічної єдності стилю. Мета дослідження: теоретичний аналіз проєктної літератури з теми дослідження, вивчення передового досвіду світових тенденцій айдентики, аналіз аналогів інших студій у конкурентному середовищі. проєктування відмітного візуального фірмового стилю для студії манікюру. В роботі розглядається питання актуальності айдентики, простежується шлях його становлення з давніх часів до сучасного оточення. Розбір етапів проєктування айдентики, поняття візуальної ідентичності, бренду та брендингу. Відповідність візуальних частин місії і особистості компанії. Розробка власного унікального дизайну для студії манікюру із застосуванням всіх отриманих знань стилю, тенденцій і колористики. Технічна підготовка проєкту до друку з відповідністю до вимог підготовки файлів. |
Description: | Буліпоп К. В. Розробка айдентики студії дизайну манікюру «Nails Best Studio» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» освітньо-професійної програми «Графічний дизайн» / наук. керівник В. В. Сілогаєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 87 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5228 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bulipop_2021.pdf | Кваліфікаційна робота бакалавра | 2.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.