Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5229
Title: Редизайн айдентики мережі магазинів «КОСМО»
Other Titles: Identity redesign of the «COSMO» multiple stores
Authors: Чухаленко, Анфіса Павлівна
Keywords: дизайн
графічний дизайн
айдентика
фірмовий стиль
брендинг
проєкт
ребрендинг
реклама
Issue Date: 2021
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 32 джерела. Об’єкт дослідження: айдентика та фірмовий стиль магазину. Предмет дослідження: ребрендинг айдентики магазину «КОСМО». Мета дослідження: розробити редизайн айдентики магазину «КОСМО». В роботі було проаналізовано поняття «айдентики» та її значення, особливості розробок айдентики. Досліджено наявний стиль, направлення, цільову аудиторії магазину «КОСМО», задля створення найбільш доцільного образу, що передавав би мету, настрій та цілі компаній. Проведено аналіз аналогів айдентики та ефективні прийоми дизайну, що привертають увагу покупців. Визначені та розроблені основні елементи, які потребували редизайну айдентики магазину (логотип, фірмовий стиль, фірмові кольори, слоган для реклами, фірмовий блок, візитна картка, фірмовий одяг магазину, товарний знак, сувенірна продукція тощо).
EN : The work is presented on 77 pages of printed text. The list of links includes 32 sources. Object of research: identity and corporate style of the store. Subject of research: rebranding of the identity of the COSMO store. The purpose of the study: to develop a redesign of the identity of the store «COSMO». The concept of «identity» and its meaning, features of identity development were analyzed in the work. The existing style, direction, target audience of the «COSMO» store are studied in order to create the most appropriate image that would convey the purpose, mood and goals of the companies. The analysis of analogues of identity and effective design techniques that attract the attention of buyers is carried out. Identified and developed the main elements that required redesign of the store identity (logo, corporate identity, corporate colors, advertising slogan, company block, business card, store branded clothing, trademark, souvenirs, etc.).
Description: Чухаленко А. П. Редизайн айдентики мережі магазинів «КОСМО» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» освітньо-професійної програми «Графічний дизайн» / наук. керівник В. В. Сілогаєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5229
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chukhalenko_2021.pdfКваліфікаційна робота бакалавра5.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.