Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванов, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorЧереп, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorМалтиз, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorТерент’єва, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-09-23T08:18:39Z-
dc.date.available2021-09-23T08:18:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5244-
dc.descriptionІванов М. М., Череп О. Г., Малтиз В. В., Терент'єва Н. В. Маркетинг : навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра освітньо-професійних програм «Маркетинг», «Облік і аудит», «Фінанси і кредит», «Економічна кібернетика», «Міжнародна економіка», «Управління персоналом і економіка праці». Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 171 с.uk
dc.description.abstractUA : У навчальному посібнику відповідно до робочої програми подано теоретичний і практичний аспекти навчальної дисципліни «Маркетинг». Навчальний матеріал структуровано за двома розділами: «Основи сучасного маркетингу» (4 теми) і «Маркетингова політика підприємства» (6 тем). У першому розділі викладено теоретичні основи маркетингу, визначено типи, функції, принципи маркетингу, розглянуто сутність сучасних маркетингових досліджень і сегментацію ринку. Другий розділ присвячений маркетинговій політиці підприємства, зокрема особливостям товарної маркетингової політики та ціноутворення в системі маркетингу, конкуренції та конкурентоспроможності, сутності збутової політики підприємства, комплексу маркетингових комунікацій, інтернет-маркетингу та маркетингу соціальних мереж. Для закріплення теоретичного матеріалу та формування необхідних умінь і навичок запропоновано задачі та завдання, для діагностики рівня засвоєння знань – питання для самоконтролю і тести. Видання адресується здобувачам ступеня вищої освіти бакалавра, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Маркетинг», «Облік і аудит», «Фінанси і кредит», «Економічна кібернетика», «Міжнародна економіка», «Управління персоналом і економіка праці».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗНУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectбрендуванняuk
dc.subjectмаркетинг соціальних мережuk
dc.titleМаркетингuk
dc.typeКнига (монографія)uk
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanov47054.docxКнига2.32 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.