Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5280
Title: Стратегія формування конкурентних переваг ПрАТ «Запоріжвогнетрив» на міжнародному ринку
Authors: Калугін, Богдан Романович
Keywords: стратегія
вогнетриви формовані та неформовані
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
formulated and unformed firefluencies
competitive advantages
strategy
competitiveness
Issue Date: 2021
Abstract: UA : В роботі студентом визначено, що конкурентні переваги є базовим фактором успіху підприємства на ринку. Кожне підприємство повинно чітко володіти інформацією щодо власних конкурентних переваг, формувати їх та оцінювати з метою більш активного використання та підвищення власної ефективності. Здобувачем проаналізовано тенденції розвитку ринку вогнетривкої продукції в Україні та світі. Визначено основних діячів цього ринку та з’ясовано, що галузь є однією з базових для нормального функціонування інших секторів економіки, зокрема металургії. Виявлено, що основним учасником ринку вогнетривів в Україні є ПрАТ «Запоріжвогнетрив». В роботі проведено ґрунтовну оцінку результатів діяльності підприємства, його активності на внутрішньому ринку України, а також діяльність на міжнародному ринку. В результаті проведених досліджень узагальнено основні конкурентні переваги підприємства. В третьому розділі роботи здобувачем здійснено оцінку конкурентних переваг ПрАТ «Запоріжвогнетрив» в порівнянні з іншими іноземними виробниками, які активно діють на міжнародному ринку та є потенційними конкурентами підприємства за умов активізації його експортної діяльності. За результатами оцінки визначено, що підприємство не має суттєвих конкурентних переваг в порівнянні з діючими конкурентами на міжнародному ринку. Однак має ключові фактори успіху, за умов використання яких підприємство зможе сформувати конкурентні переваги та досягти успіху на міжнародному ринку. Як результат досліджень, в роботі запропоновано стратегію формування конкурентних переваг, яка має здійснюватися відповідно до запропонованої автором формули досягнення стратегічного успіху.
EN : In the Thesis for the Master’s Degree author define that competitive advantages are the basic factor of success of the enterprise in the market. Each company must have clear information about its own competitive advantages, form them and evaluate them in order to make more active use and increase their own efficiency. The author analyzed the trends of the market of refractory products in Ukraine and the world. The main participants of this market are determined. It has been determined that the refractory industry is one of the basic ones for the normal functioning of other sectors of the economy, in particular metallurgy. It was revealed that the main participant of the refractory market in Ukraine is PJSC «Zaporizhogneupor». In the Thesis author evaluated the results of the activity of enterprise in the market of Ukraine, as well as activities in the international market. As a result of the conducted researches the basic competitive advantages of the enterprise are generalized. In the third part of the thesis assessment of the competitive advantages of PJSC «Zaporizhogneupor» in comparison with foreign manufacturers that are active in the international market is made. These competitors defined as a potential for the company in terms of intensification of its export activities. According to the results of the assessment, it is determined that the company does not have significant competitive advantages compared to existing competitors in the international market. However, it has key success factors, under the conditions of which the company will be able to form a competitive advantage and succeed in the international market. As a result of research, the author proposed a strategy for forming competitive advantages of PJSC «Zaporizhogneupor», which should be carried out in accordance with the formula for achieving strategic success which is proposed by the author.
Description: Калугін Б. Р. Стратегія формування конкурентних переваг ПрАТ «Запоріжвогнетрив» на міжнародному ринку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник А. С. Чкан. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5280
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Калугин_2021.docxМагістерська робота508.36 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.