Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5293
Title: Створення конкурентних переваг продукції ТОВ НВФ «СВЕДА, ЛТД»
Authors: Восбокойник, Павло Антатолійович
Keywords: конкурентоспроможність
підприємство
продукція
система якості
competitiveness
enterprise
products
quality system
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Об’єкт дослідження - ТОВ НВФ «СВЕДА, ЛТД». Предметом дослідження є процес управління конкуренто-спроможністю продукції ТОВ НВФ «СВЕДА, ЛТД». Методи дослідження – описовий, порівняльний, економіко-статистичний експертних оцінок, аналітичний, метод порівняння переваг, метод розстановки пріоритетів. Метою кваліфікаційної роботи магістра є вивчення та аналіз процесу управління конкурентоспроможністю продукції на прикладі ТОВ НВФ «СВЕДА, ЛТД», аналіз факторів впливу на конкурентоспроможність продукції підприємства, вивчення методів оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства та розробка шляхів її забезпечення та підвищення. У сучасному світі – практично в будь-якій області життя суспільства необхідні швидкість, точність, надійність. Поєднання цих якостей визначає економічний розвиток країни, який неможливий без швидкого обміну інформацією, надійного управління виробництвом. Відповідати таким жорстким вимогам часу людині допомагають створені електронні системи і пристрої. В умовах ринкових відносин центр економічної діяльності переміщується до основної ланки всієї економіки – підприємства, тому що саме на підприємстві створюється продукція, виконуються роботи, надаються послуги. Найважливішою економічною категорією, що характеризує витрати підприємства на виробництво і реалізацію продукції є собівартість продукції. Вона є також найважливішим якісним показником роботи підприємства, тому що характеризує рівень використання всіх ресурсів (змінного і постійного капіталу), що знаходяться в розпорядженні підприємства. Завдання, які необхідно вирішити для досягнення мети роботи: - вивчення теоретичних аспектів конкурентоспроможності продукції; - розгляд аспектів управління конкурентними перевагами; - дослідження рівня конкурентоспроможності на ТОВ НВФ «СВЕДА, ЛТД»; - виявлення заходів підвищення рівня конкурентоспроможності продукції; - формування конкурентних переваг TOB НВФ «Свєда, Лтд» та розробка стратегії їх досягнення; - виход українського виробника промислового обладнання ТОВ НВФ «Сведа, Лтд» на міжнародний ринок.
EN : The object of research - LLC NVF "SVEDA, LTD". The subject of the study is the process of managing the competitiveness of products of NVF "SVEDA, LTD". Research methods - descriptive, comparative, economic and statistical expert assessments, analytical, the method of comparing preferences, the method of prioritization. The purpose of the master's qualification work is to study and analyze the process of product competitiveness management on the example of SVEDA LTD, analysis of factors influencing the competitiveness of enterprise products, study methods of assessing the competitiveness of enterprise products and develop ways to ensure and improve it. In today's world - in almost every area of society requires speed, accuracy, reliability. The combination of these qualities determines the economic development of the country, which is impossible without rapid exchange of information, reliable production management. Created electronic systems and devices help a person to meet such strict time requirements. In terms of market relations, the center of economic activity moves to the main link of the whole economy - the enterprise, because it is at the enterprise that products are created, work is performed, services are provided. The most important economic category that characterizes the costs of the enterprise for the production and sale of products is the cost of production. It is also the most important quality indicator of the enterprise, because it characterizes the level of use of all resources (variable and fixed capital) available to the enterprise. Tasks that need to be solved to achieve the goal: - study of theoretical aspects of product competitiveness; - consideration of aspects of competitive advantage management; - study of the level of competitiveness at LLC NVF "SVEDA, LTD"; - identification of measures to increase the level of competitiveness of products; - formation of competitive advantages of TOB SPF "Sveda, Ltd" and development of strategy of their achievement; - entry of the Ukrainian manufacturer of industrial equipment LLC NVF "Sweda, Ltd." on the international market.
Description: Воскобойник П. А. Створення конкурентних переваг продукції ТОВ НВФ «СВЕДА, ЛТД» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Петрова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 66 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5293
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воскобойник 2021.pdfМагістерська робота661.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.