Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5296
Title: Маркетингова програма досягнення конкурентоспроможних позицій ПАТ «ЗОЖК»
Authors: Дегтярьова, Анастасія Олександрівна
Keywords: портфельний аналіз
стратегічна зона господарювання
стратегічна одиниця бізнесу
матричні методи
portfolio analysis
strategic management zone
strategic unit of business
matrix methods
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних аспектів формування товарних стратегій підприємства на основі портфельного аналізу. Об’єкт дослідження: товарна політика, продукція ПАТ «Запорізький оліяжиркомбінат». Мета роботи – визначення шляхів вдосконалення продукції, формування товарної стратегії ПАТ «ЗОЖК» на підставі проведеного аналізу, порівняння його з конкурентом, проаналізувати зарубіжний ринок, визначити шляхи вдосконалення товарної політики підприємства. Методи дослідження: описовий, аналітичний, статистичний, моделювання, розрахунковий, логічного узагальнення, моделювання, матричний. Інформаційною базою дослідження стали: статистична звітність Державного комітету статистики України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, навчальні посібники,періодичні українські та зарубіжні видання, матеріали Інтернет-джерел. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці рекомендацій та методичних положень, які можуть бути використані упрактичній діяльності ПАТ «ЗОЖК». Специфіка роботи – визначення місця ПАТ «ЗОЖК» на олійножировому ринку, аналізування товарних статегій матричними методами. Під час написання кваліфікаційної роботи було охарактеризовано організаційно-економічну діяльність ПАТ «ЗОЖК», оцінено товарний асортимент підприємства, визначено конкурентів олійножирової продукції. Проаналізовано товарний асортимент підприємства, досліджено вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на формування асортименту, запропоновано товарні стратегії для просування підприємства на зовнійшній ринок. Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці рекомендацій та методичних положень, які можуть бути використані у практичній діяльності ПАТ «ЗОЖК».
EN : Subject of research: a set of theoretical, methodological aspects of the formation of product strategies of the enterprise based on portfolio analysis. Object of research: product policy, products of PJSC «Zaporizhzhya Oil and Fat Plant». The purpose of the work is to determine ways to improve products, form a product strategy of PJSC «ZOZHK» on the basis of the analysis, compare it with a competitor, analyze the foreign market, identify ways to improve product policy. Research methods: descriptive, analytical, statistical, modeling, computational, logical generalization, modeling, matrix. The information base of the study was: statistical reporting of the State Statistics Committee of Ukraine, the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine, textbooks, Ukrainian and foreign periodicals, materials from Internet sources. The practical significance of the obtained results lies in the development of recommendations and methodological provisions that can be used in the practical activities of PJSC «ZOZHK». The specifics of the work - determining the place of PJSC «ZOZHK» in the oil and fat market, analysis of commodity strategies by matrix methods. During the writing of the qualification work, the organizational and economic activity of PJSC «ZOZHK» was characterized, the product range of the enterprise was evaluated, competitors of oil and fat products were identified. The commodity assortment of the enterprise is analyzed, the influence of external and internal environment factors on the formation of the assortment is investigated, commodity strategies for promotion of the enterprise on the foreign market are offered. The practical significance of the obtained results lies in the development of recommendations and methodological provisions that can be used in the practical activities of PJSC «ZOZHK».
Description: Дегтярьова А. О. Маркетингова програма досягнення конкурентоспроможних позицій ПАТ «ЗОЖК» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5296
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дегтярьова2021.pdfМагістерська робота1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.