Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5298
Title: Cтратегічні напрями формування конкурентоспроможного товарного асортименту ПАТ «ЗЗБК №1»
Authors: Скрипниченко, Олександр Сергійович
Keywords: стратегія
конкурентні переваги
позиціонування
конкурентоспроможність
strategy
competitive advantages
positioning
competitiveness
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Об’єктом дослідження є діяльність ПАТ «ЗЗБК № 1». Предметом дослідження є управління та формування стратегії стратегічним напрямкам формування та управління конкурентоспроможності товарним асортиментом на підприємстві ПАТ «ЗЗБК № 1». Метою роботи є розробка теоретичні і практичних рекомендацій щодо формування стратегії управління конкурентоспроможності товарним асортиментом на ПАТ «ЗЗБК №1». Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні завдання: - теоретичні основи позиціонування на промисловому підприємстві; - розглянути методи управління товарним асортиментом на підприємстві;- - визначити особливості функціонування підприємства будівельної галузі; - проаналізувати конкурентоспроможність підприємства; - визначити шляхи підвищення ефективності формування та управління конкурентоспроможності товарним асортиментом підприємства. В роботі використовувались загально соціальні та спеціальні методи дослідження: монографічний, абстрактно-логічний, порівняльний, SWOT аналіз підприємства, аналіз локального ринку. Інформаційну базу дослідження становлять дані міжнародної та вітчизняної статистики, законодавчі акти, наукові публікації у фахових виданнях, матеріали науково-практичних конференцій, дані періодичної преси, фінансова звітність досліджуваного підприємства. Під час написання роботи було досліджено теоретичні основи управління конкурентними перевагами та елементами позиціонування; проведений аналіз промислового ринку, а також оцінка стратегії формування переваг на промисловому підприємстві ПАТ «ЗЗБК № 1». Проаналізовано умови виникнення конкурентоспроможності на базі підприємства суб’єкта ЗЕД; проаналізовано економіко-організаційні характеристики підприємства ПАТ «ЗЗБК № 1». А також запропоновано шляхи вдосконалення стратегії позиціонування як засіб ефективної організації зовнішньоекономічної діяльності промислового підприємства.
EN : The object of research is the activity of PJSC «ZZBK № 1». The subject of the research is the management and formation of strategy in the strategic directions of formation and management of competitiveness of the product range at the enterprise of PJSC «ZZBK №1». The aim of the work is to develop theoretical and practical recommendations for the formation of a strategy for managing the competitiveness of the product range at PJSC «ZZBK №1». Based on this goal, the following main tasks were set: - theoretical foundations of positioning at an industrial enterprise; - consider methods of product range management at the enterprise; - to determine the features of the construction industry; - analyze the competitiveness of the enterprise; - identify ways to improve the efficiency of formation and management of competitiveness of the product range of the enterprise. The work used general social and special research methods: monographic, abstract-logical, comparative, SWOT analysis of the enterprise, local market analysis. The information base of the study consists of data from international and domestic statistics, legislation, scientific publications in professional journals, materials of scientific and practical conferences, data from periodicals, financial statements of the research enterprise. During the writing of the work the theoretical bases of competitive advantage management and positioning elements were investigated; the analysis of the industrial market, and also an estimation of strategy of formation of advantages at the industrial enterprise of PJSC «ZZBK № 1» is carried out. The conditions of competitiveness on the basis of the enterprise of the subject of foreign economic activity are analyzed; the economic and organizational characteristics of the enterprise PJSC «ZZBK № 1» are analyzed. Also, ways to improve the positioning strategy as a means of effective organization of foreign economic activity of industrial enterprises are proposed.
Description: Скрипниченко О. С. Cтратегічні напрями формування конкурентоспроможного товарного асортименту ПАТ «ЗЗБК №1» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Оргієць. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5298
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
скрипниченко2021.pdfМагістерська робота771.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.