Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5300
Title: Формування засад організаційно-економічного механізму управління іміджем промислового підприємства
Authors: Наумов, Ілля Михайлович
Keywords: імідж
персонал
репутація
споживачі
image
personnel
reputation
consumers
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Метою кваліфікаційної роботи магістра є дослідження стану впровадження організаційно-економічні засади управління іміджем сучасного промислового підприємства ПАТ «Запоріжсталь». Об’єктом дослідження є процеси управління іміджем промислових підприємств як одним з основних факторів їх конкурентоспроможності. Предметом дослідження є теоретичні підходи, принципи і методи управління іміджем сучасного промислових підприємств. Методологічною основою роботи магістра є аналіз, системний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, маркетингу, концепції стратегічного управління, наукові праці провідних вітчизняних та зарубіжних учених-еконіміджем. Для вирішення поставлених завдань були використані: системно- структурний аналіз та метод логічного узагальнення, щодо поняття «імідж промислового підприємства» та його структури; метод декомпозиції та моделювання; статистичний та порівняльний аналіз для дослідження передумов і визначення напрямів удосконалення системи управління іміджем промислового підприємства; методи економіко- математичного модеомістів, присвячені дослідженню проблем діагностики та управління лювання; метод експертних оцінок. Формування іміджу підприємства — процес складний та багатогранний. Практично кожне підприєм¬ство, яке визнає необхідність забезпечувати собі певну репутацію та просування на ринку, має штатних співробітників, які займаються цими питаннями у складі служби маркетингу. У першому розділі проаналізовані теоретичні основи іміджу діяльності підприємства, розглянуто види та його сутність, а також розглянута класифікація, види та принципи управлення іміджем Визначено, що імідж компанії – це імідж, який представляє інформацію про діяльність та успіхи компанії цільовій аудиторії, що має тривалий і динамічний вплив на відносини компанії з потенційними та реальними клієнтами. У другому розділі розкрито суть організаційної структури управління та характеристика напрямів діяльності підприємства, розглянуті фінансові показники підприємства, та надана оцінка діяльності ПАТ «Запоріжсталь». У третьому розділі запропоновані напрямки використання та покращення організаційно-економічних засад управління іміджем сучасного промислового підприємства.
EN : The purpose of the master's qualification work is to study the state of implementation of organizational and economic principles of image management of a modern industrial enterprise of PJSC «Zaporizhstal». The object of research is the processes of image management of industrial enterprises as one of the main factors of their competitiveness. The subject of research is the theoretical approaches, principles and methods of image management of modern industrial enterprises. The methodological basis of the master's work is analysis, systematic approach, dialectical method of scientific knowledge, fundamental principles of modern economic theory, marketing, concepts of strategic management, scientific works of leading domestic and foreign economists. To solve the tasks were used: system-structural analysis and the method of logical generalization, the concept of «image of an industrial enterprise» and its structure; method of decomposition and modeling; statistical and comparative analysis to study the prerequisites and identify areas for improvement of the image management system of an industrial enterprise; methods of economic and mathematical modeomists, devoted to the study of problems of diagnostics and management of casting; method of expert assessments. The formation of the company's image is a complex and multifaceted process. Virtually every company that recognizes the need to ensure a certain reputation and promotion in the market, has full-time employees who deal with these issues as part of the marketing department. The first section analyzes the theoretical foundations of the image of the enterprise, considers the types and essence, as well as the classification, types and principles of image management. It is determined that the company's image dynamic impact on the company's relationships with potential and actual customers. The second section reveals the essence of the organizational structure of management and characteristics of the enterprise, considers the financial performance of the enterprise, and provides an assessment of the activities of PJSC «Zaporizhstal». The third section proposes areas of use and improvement of organizational and economic principles of image management of a modern industrial enterprise.
Description: Наумов І. М. Формування засад організаційно-економічного механізму управління іміджем промислового підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Оргієць. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5300
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
наумов2021.pdfМагістерська робота989.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.