Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5307
Title: Діджитал-стратегія просування арт-галереї Spilne.art на європейський ринок
Authors: Касай, Поліна Геннадіївна
Keywords: діджиталізація
діджитизація
віртуалізація
бізнес-процес
digitalization
digitization
virtualization
business-process
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти розробки діджитал-стратегій просування бізнесу. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів розробки діджитал-стратегій просування підприємства арт-ринку на внутрішньому та європейському рівнях. Мета дослідження: розробка підходів щодо розробки ефективної діджитал-стратегії просування арт-галереї Spilne.art на європейський ринок. Методи дослідження: описовий, порівняльний, розрахунковий. Визначено, що сучасному світі діджиталізація є одним з основних інструментів для брендів та компаній. В роботі визначені основні етапи діджиталізації та віртуалізації бізнесу, виявлено специфіку реалізації кожного з них. Одночасно з цим доведено, що віртуалізація бізнесу є результатом реалізації етапів його діджиталізації та діджитизації. В роботі узагальнено найбільш популярні та дієві інструменти та технології діджиталізації. Також визначено та узагальнено основні етапи розробки діджитал-стратегії підприємства, узагальнено сукупність показників, відповідно до яких здійснюється оцінка ефективності процесів діджиталізації. Автором здійснено аналіз рівня діджиталізації в світі та Україні. Визначено, що загалом діджиталізація як процес створює нові можливості для розвитку різних секторів економіки, в тому числі арт-ринку. Активним діячем вітчизняного арт-ринку є галерея Spilne.art, яка є онлайн платформою, що робить сучасне мистецтво досяжним. В роботі проаналізовано, яким чином здійснюється робота галереї в онлайн форматі. Визначено, що основним інструментом для просування є сайт. Також свій бренд Spilne.art просуває через найбільш популярні соціальні мережі: Facebook та Instagram. За результатами аналітики бренду Spilne.art, визначені недоліки у комунікаційній політиці: недосконалість формування контенту, кроспостинг матеріалів, безсистемність постингу. З метою розробки заходів щодо оптимізації діджитал-стратегії Spilne.art проведено ґрунтовний аналіз її основних конкурентів, проаналізовано практику організації їх комунікацій з використанням соціальних мереж. На основі отриманих даних запропоновано заходи щодо оптимізації діджитал-стратегії галереї Spilne.art. Запропоновано способи вдосконалення контенту, а також оцінено доцільність та ефективність реалізації таргетингу.
EN : The object of the research: theoretical methodical and practical aspects of development of digital strategy for promoting the Spilne.Art art gallery to the european market. The subject of the research: a set of theoretical, methodological and practical aspects of development of digital strategy for promoting the art gallery to the european market. The purpose of the thesis for the master’s degree is the development of digital strategy for promoting the Spilne.Art art gallery to the european market. The research methods: descriptive, comparative, statistical analysis. It is determined that in today's world digitalization is one of the main tools for brands and companies. The main stages of digitalization and virtualization of business are determined in the work, the specifics of realization of each of them are revealed. At the same time, it is proved that the virtualization of business is the result of the stages of its digitalization and digitization. The paper summarizes the most popular and effective tools and technologies of digitalization. Also the main stages of development of digital strategy of the enterprise are defined and generalized, the set of indicators according to which the estimation of efficiency of digitalization processes is carried out is generalized. The author analyzes the level of digitalization in the world and in Ukraine. It is determined that in general digitalization as a process creates new opportunities for the development of various sectors of the economy, including the art market. An active figure in the domestic art market is the Spilne.art gallery, which is an online platform that makes contemporary art achievable. The paper analyzes how the gallery works in online format. It is determined that the main tool for promotion is the site. Spilne.art also promotes its brand through the most popular social networks: Facebook and Instagram. According to the analysts of the Spilne.art brand, shortcomings in the communication policy have been identified: imperfection of content formation, cross-posting of materials, unsystematic posting. In order to develop measures to optimize the digital strategy of Spilne.art, a thorough analysis of its main competitors was conducted, the practice of organizing their communications using social networks was analyzed. Based on the obtained data, measures to optimize the digital strategy of the Spilne.art gallery are proposed. Ways to improve the content are proposed, as well as evaluated the feasibility and effectiveness of targeting.
Description: Касай П. Г. Діджитал-стратегія просування арт-галереї Spilne.art на європейський ринок : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник А. С. Чкан. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 64 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5307
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Касай_2021.pdfМагістерська робота683.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.