Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5308
Title: Ситуаційне управління діяльністю підприємства-імпортера кави
Authors: Солодовник, Олег Віталійович
Keywords: ситуаційне управління
стратегія
інструменти маркетингу
імпорт
situational management
strategy
marketing tools
import
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти ситуаційного управління діяльністю виробничого підприємства-імпортера кави. Об’єкт дослідження: ТОВ «Альта Плюс». Мета роботи – аналіз діяльності виробника кави ТОВ «Альта Плюс» та обґрунтування шляхів підвищення ефективності ситуаційного управління на підприємстві в умовах зміни факторів зовнішнього середовища. Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі магістра використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід, описовий метод, статистичні методи, асимптотичний метод збурень за малим параметром, метод опитування. Специфіка роботи полягає в аналізі сутності ситуаційного управління; дослідженні поточного стану та тенденцій розвитку українського ринку кави; аналізі конкурентних позицій ТОВ «Альта Плюс»; обґрунтуванні шляхів адаптації процесу імпортних закупок та інструментів маркетингу ТОВ «Альта Плюс» в умовах пандемії та зростаючого попиту на каву. Для досягнення мети роботи розглянуто сутність ситуаційного управління; проаналізовано основні інструменти адаптивного маркетингу та основні напрямки ситуаційного управління логістикою на підприємстві. В роботі досліджено стан та тенденції розвитку ринку кави в України; визначено конкурентні позиції виробничого підприємства-імпортера кави ТОВ «Альта Плюс»; досліджено конкурентне середовище ТОВ «Альта Плюс». З метою підвищення ефективності імпортних закупок ТОВ «Альта Плюс» запропоновано модель управління поставками кави в умовах зростання попиту. На основі проведення опитування споживачів кави обґрунтовано шляхи адаптації інструментів маркетингу ТОВ «Альта Плюс» в умовах пандемії для підвищення ефективності ситуаційного управління.
EN : The subject of the research is theoretical and practical aspects of the coffee production enterprise-importer situational management. The object of the research is Alta Plus LLC. The goal of the work is analysis of the coffee producer Alta Plus LLC and substantiation of the ways to increase the efficiency of situational management at the enterprise in the conditions of changing environmental factors. The methods of the research. The master’s thesis uses a set of general and special research methods, in particular: system approach, descriptive method, statistical methods, asymptotic method of perturbations on a small parameter, survey method. The specifics of the work are analysis of the situational management essence; study of the current state and development trends of the Ukrainian coffee market; analysis of Alta Plus LLC competitive positions; substantiation of ways to adapt the process of import procurement and marketing tools of Alta Plus LLC in a pandemic and growing demand for coffee. To achieve the goal of the work the essence of situational management has been considered; the main tools of adaptive marketing and the main directions of situational logistics management at the enterprise have been analyzed. The paper examines the state and trends of the coffee market in Ukraine; the competitive positions of the coffee production enterprise-importer Alta Plus LLC have been defined; the competitive environment of Alta Plus LLC has been studied. In order to increase the efficiency of Alta Plus LLC import purchases, a model of coffee supply management in the conditions of growing demand has been proposed. On the basis of coffee consumers survey, the ways of marketing tools adaptation of Alta Plus LLC in the conditions of a pandemic to increase the efficiency of situational management have been substantiated.
Description: Солодовник О. В. Ситуаційне управління діяльністю підприємства-імпортера кави : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 65 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5308
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cолодовник2021.pdfМагістерська робота946.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.