Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5311
Title: Використання CRM-систем для оптимізації продажів та маркетингу ТОВ «РУШ»
Authors: Кисіль, Катерина Андріївна
Keywords: клієнтоорієнтованість
клієнт
управіння взаємовідносинами з клієнтами
customer focus
customer
customer relationship management
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти використання CRM-систем для оптимізації продажів та маркетингу ТОВ «РУШ». Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів використання CRM-систем для оптимізації продажів та маркетингу ТОВ «РУШ». Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій щодо оптимізації продажів та маркетингу з використанням CRM-систем на прикладі ТОВ «РУШ». Методи дослідження: описовий, порівняльний, розрахунковий, балансовий, графічний. Актуальність теми даної дипломної роботи магістра полягає в тому, що система управління взаємовідносинами з клієнтами впливає безпосередньо на діяльність підприємства. За рахунок налагодження комунікації зі споживачем можна оптимізувати продажі та маркетинг. Під час виконання дипломної роботи магістра було розглянуто теоретичні аспекти використання CRM-систем. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано досвід впровадження існуючої моделі взаємодії із клієнтом та її ефективність, а також запропоновані перспективні напрямки вдосконалення відносин із клієнтом за допомогою CRM-системи для оптимізації продажів та маркетингу на досліджуваному підприємстві. Отримані результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «РУШ» в практичній діяльності для покращення комунікації зі споживачами.
EN : Object of research: theoretical, methodological and practical aspects of using CRM-systems to optimize sales and marketing of RUSH LLC. Subject of research: a set of theoretical, methodological and practical aspects of using CRM-systems to optimize sales and marketing of RUSH LLC. The purpose of the study: development of practical recommendations for sales optimization and marketing using CRM-systems on the example of RUSH LLC. Research methods: descriptive, comparative, calculation, balance, graphic. The relevance of the topic of this master’s thesis is that the customer relationship management system directly affects the activities of the enterprise. By establishing communication with the consumer, you can optimize sales and marketing. Theoretical aspects of the use of CRM-systems were considered during the master’s thesis. Based on the theoretical material, the experience of implementing the existing model of customer interaction and its effectiveness was analyzed, as well as promising areas for improving customer relationships using CRM-system to optimize sales and marketing at the company. The obtained results can be used by the management of RUSH LLC in practical activities to improve communication with consumers.
Description: Кисіль К. А. Використання CRM-систем для оптимізації продажів та маркетингу ТОВ «РУШ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник А. С. Чкан. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5311
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кисіль 2021+.pdfМагістерська робота737.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.