Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5322
Title: Створення проектів озеленення інтер’єру кабінету біології в межах позакласної роботи учнів
Authors: Гайшенець, Валерія Вікторівна
Keywords: фітодизайн
проектна діяльність учнів
позакласна робота
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 79 сторінках друкованого тексту, містить 6 рисунків. Список літератури включає 49 джерел. Об’єкт дослідження – проект озеленення шкільного інтер’єру, в межах позакласної роботи учнів. Предмет дослідження – використання методичних проектів під час позакласної роботи з учнями, над проектом. Мета роботи –створення та реалізація спільного проекту фітодизайн у кабінеті біології, з учнями школи, та вчителем біології, в межах позакласної роботи учнів. Створити, в рекреації, аби організувати здоров'язберігаючий простір, за допомогою рослин, також очистити повiтря від пилу та хвороботворних мікробів, збагатити його біогенними речовинами, які мають позитивну дію на організм учнів та педагогiв школи. Також створити естетично-приємного та психологічно-комфортного штучного середовищa тa сприятливі умови для формування соціальної компетенції учнiв шляхом спiльної роботи учень – педагог. Методи дослідження – пошукові (пошук проблеми та теми проекту), аналітичні (вивчення проблем проекту, спеціалізованої літератури та умов здійснення проекту), словесні (обговорення, вислуховування побажань та ідей), наочно-демонстраційні (моделювання та візуалізація проекту), практичні (реалізація проекту). Під час огляду приміщення, було виявлено нестачу та неорганізованість зеленої частини інтер’єру в шкільному кабінеті біології. В закритому приміщенні, по різним причинам накопичується токсичні речовини. Такі шкідливі речовини виділяють: оздоблювальні матеріали, миючи засоби, водопровідна вода, й повітря, яке потрапило з вулиці. Дуже важливо аби повітря у класі було чистим та безпечним. Головні помічники у боротьбі з цими явищами – це кімнатні рослини. Згідно з санітарними нормами в приміщеннях загальноосвітніх установ відносна вологість повітря повинна складати 40-60%. У закритих приміщеннях не так легко встановити ідеальний для роботи мікроклімат, особливо в зимовий час, коли робота опалювальної системи знижує рівень вологості повітря, що може привести до відчуття сухості в роті, закладеності носа, шкірним і слизових подразнень. Гострі респіраторні захворювання і грип – ось дві основні хвороби, які можуть призвести до тимчасової втрати працездатності. Тому аби запобігти розповсюдженості шкідливих мікроорганізму, аби зменшити шкідливий вплив від пилу, та інших токсичних речовин на організм школярів, разом з учнями 10го класу та вчителем біології, ми розробили проект, у якому детально розробили список рослин та їх розміщення у класі біології.
EN : The work is laid out on the 79 pages of printed text, consists of 6 pictures. The list of references includes 49 sources. The object of research is the project of landscaping the boarding school, within the extracurricular activities of students. The subject of research is the usage of methodological projects during extracurricular activities with students on the project. The purpose of the work is to create and implement a joint phytodesign project in the biology classroom, with school students and a biology teacher, within the extracurricular activities of students. To create, in recreation, to organize a healthy space, with the help of texts, to clean the air from dust and pathogenic microbes, and reduce the nutrients that have educational and pedagogical training. Also, create an aesthetic-psychological and psychological-comfortable learning environment for favorable conditions for the formation of social competence of students through the joint work of students - teachers. Research methods: search (step-by-step problems and the project), analytical research (study of the problematic project, specialized literature, and conditions of the project), verbal solutions (discussion, consideration, testing, project research), preliminary assessment (preliminary project assessment), preliminary assessment project). During the inspection of the room, if you choose the instability and disorganization of the green part of the interior in the school biology classroom. Indoors, for various reasons, the accumulation to change the substance. Such harmful substances are emitted: finishing materials, detergents, tap water, and air that came from the street. It is very important that the air in the classroom is clean and safe. The main helpers in the fight against these phenomena are houseplants. Dependence on sanitary norms in relation to the basic provisions established a permissible deviation from the norm of 40-60%. When using primitives, it is not so easy to include new documents for robots in the winter, when formwork robots and production facilities will be tested to feed them into the mouth, shopping, and media. Acute respiratory diseases and influenza are the two main diseases that can lead to temporary disability. Therefore, to prevent the spread of harmful microorganisms, to remove the harmful effects of dust and other toxic substances on the body of schoolchildren, diff.
Description: Гайшенець В. В. Створення проектів озеленення інтер’єру кабінету біології в межах позакласної роботи учнів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник О. А. Бойка. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 79 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5322
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри генетики та рослинних ресурсів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гайшенець В.В. 2021.docxМагістерська робота6.44 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.