Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5324
Title: Застосування STEM-технологій у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти фізики
Authors: Данчук, Інна Анатоліївна
Keywords: наука
технології
інженерія
математика
інноваційна методика
STEM-метод
STEM-проект
тест-кейс
science
technology
engineering
mathematics
inovatsiyna method information resources in senior school
STEM-method
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту, містить 11 рисунків, 3 таблиці, 81 посилання. Об’єктом дослідження є процес навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти із застосуванням STEM-технологій. Мета дослідження: проаналізувати сучасний навчальний процес в старших класах закладів середньої освіти, визначити шлях и впровадження STEM – технологій у навчальний процес, розкрити особливості використання практичних питань реалізації елементів STEM - технологій, дослідити перспективи STEM-технологій. Методи дослідження: теоретичні: вивчення наукової літератури, сучасних педагогічних досліджень та публікацій про STEM - освіту, їх аналіз, синтез провідних ідей та формулювання власних цілей, узагальнення досвіду вчителів фізики і методистів; емпіричні: спостереження за особливостями навчального процесу в школі, де я працюю; практичне впровадження елементів STEM - технологій на уроках фізики старшої школи. Теоретична значимість дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні основних особливостей сучасної STEM - освіти: інтерактивне навчання, розвиток навичок критичного мислення, активна комунікація і командна робота, визначенню перспективних кроків впровадження STEM-технологій. Практична значимість дослідження визначається позитивними результатами застосування STEM - технологій, які впливають на розвиток учнів вмінню критично мислити, творчо вирішувати проблеми.
EN : The research object is the introduction the STEM-education elements to physics learning process in classes of general secondary education schools. The purpose of study: analyzing the current learning process in classes of general secondary education schools, detecting the introducing way of STEM technologies to the teaching processes, discover the feature using of STEM-technologies in practice. Research methods: theoretical: research of the scientific literature, the modern pedagogical researches and the publications about STEM education, its analysis, synthesis the modern ideas and the generation of own goals, summarize skills of both the physics teachers and physics lectors; empirical: Watching the particular qualities of learning in school where I work. Practical using the STEM technologies on the physics lessons of secondary education school. The theoretical significance of researching is in theoretical rationale common features the modern STEM education: interactive education, increment skills of critical thinking, communication and team work, detecting real ways of introducing the STEM technologies. The practical significance of the researching is detecting of the positive results of STEM technologies, which inject into the studingprocces of the pupils the critical thinking, creatively resolving problems, intelligently forming their own thoughts, describing the technology Physics teachers can study STEM technologies in the process of studying their discipline in high school classes.
Description: Данчук І. А. Застосування STEM-технологій у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта (Фізика)" / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 74 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5324
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danchuk2021.pdfМагістерська робота1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.