Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5328
Title: Методика застосування цифрових ресурсів у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти
Authors: Міхно, Олена Юріївна
Keywords: інформатизація
інформаційно-комунікативні технології
інформаційно-цифрові ресурси
методика застосування цифрових ресурсів
моделі фізичних явищ
навчання фізики із застосуванням цифрових ресурсів
наочність з фізики
information
technology and communicative information
digital information resources of method digital resources
models of physical phenomena
teaching physics using digital resources
visibility pfysics
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту, містить 9 рисунків, 1 таблиці, 35 джерел. Об’єкт дослідження – процес навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти. Мета дослідження: обґрунтування застосування методики використання цифрових ресурсів у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти.Методом дослідження є вивчення наукової літератури, сучасних педагогічних досліджень та публікацій про цифрові технології, їх аналіз, синтез провідних ідей та формулювання власних цілей, узагальнення досвіду вчителів фізики, спостереження та практичне впровадження даних ресурсів на уроках. Практична значущість: вчителі фізики можуть використовувати даний матеріал у процесі викладання фізики у старших класах закладів середньої освіти.У кваліфікаційній роботі розглядаються цифрові ресурси, які можна використовувати на уроках фізики в старших класах закладів загальної середньої освіти. Обґрунтовано доцільність та ефективність їх використання під час проведення уроків. Результати даних досліджень можуть бути використані для читання спецкурсів та вчителями для проведення уроків фізики.
EN : The research object is the process of teaching physics in the senior classes of secondary schools. The purpose of study: substantiation of the application of methods of using digital resources in the process of teaching physics in senior classes of secondary education. Research methods is the study of scientific literature, modern pedagogical research and publications on digital technologies, their analysis, synthesis of leading ideas and formulation of their own goals, generalization of experience of physics teachers, observation and practical implementation of these resources in lessons. Practical significance: physics teachers can use this material in the process of teaching physics in senior classes of secondary education. The qualification work considers digital resources that can be used in physics lessons in senior classes of general secondary education. The expediency and efficiency of their use during lessons are substantiated. The results of these studies can be used to read special courses and teachers to conduct physics lessons.
Description: Міхно О. Ю. Методика застосування цифрових ресурсів у процесі навчання фізики в старших класах закладів середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5328
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikhno2021.pdfМагістерська робота1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.