Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5348
Title: Критичний аналіз доступного електронного контенту, пов’язаного з курсом фізики середньої школи
Authors: Сіноренко, Сава Андрійович
Keywords: освітній процес
розвиток критичного мислення
дистанційна форма навчання
електронний урок
електронні освітні ресурси
цифрова компетентність
educational process
development of critical thinking
distance form of learning
electronic lesson
electronic educational resources
digital comp
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту, містить 11 рисунків, 3 таблиці, 40 джерел. Об’єкт дослідження – навчання фізики у старших класах закладів загальної середньої освіти. Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці методики розвитку в учнів критичного мислення для аналізу доступного електронного контенту, пов’язаного з курсом фізики середньої школи,а також перевірці її ефективності. Методи дослідження. Теоретичні: методи аналізу й синтезу, обробки та інтерпретації джерел; методи порівняння, аналогії, систематизації та узагальнення; емпіричні: спостереження за освітнім процесом, анкетування вчителів і учнів, методи діагностування; педагогічний експеримент; статистичні: математична обробка результатів дослідження за критерієм Вілкоксона, визначення достовірності експериментальних результатів дослідження. Теоретична значущість дослідження полягає у тому,що його результати дають основу для здійснення учнями критичного аналізу доступного електронного контенту, пов’язаного з курсом фізики середньої школи. Практична значущість дослідження визначається можливі стюреалізації запропонованої методики вчителями загально освітніх шкіл завдяки розробленим комплектам відповідних методичних розробок.
EN : The object of research is the teaching of physics in the senior classes of general secondary education institutions. The purpose of the work is to theoretically substantiate and develop methods of developing critical thinking in students to analyze the available electronic content related to the course of high school physics, as well as to test its effectiveness. Research methods. Theoretical: methods of analysis and synthesis, processing and interpretation of sources; methods of comparison, analogy, systematization and generalization; empirical: observation of the educational process, questionnaires of teachers and students, methods of diagnosis; pedagogical experiment; statistical: mathematical processing of research results by Wilcoxon test, determining the reliability of experimental research results. The theoretical significance of the study is that its results provide a basis for students to critically analyze available electronic content related to high school physics. The practical significance of the study is determined by the possibility of implementing the proposed method by teachers of secondary schools due to the developed sets of relevant methodological developments.
Description: Сіноренко С. А. Критичний аналіз доступного електронного контенту, пов’язаного з курсом фізики середньої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 76 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5348
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sinorenko2021.pdfМагістерська робота2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.