Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеркасова, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-12-15T13:14:52Z-
dc.date.available2021-12-15T13:14:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5350-
dc.descriptionЧеркасова О. М. Методичні засади проведення лабораторних робіт з фізики у закладах загальної середньої освіти за дистанційної форми навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 73 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 73 сторінках, 49 рисунках, 5 таблицях, має 45 джерел. Об’єкт дослідження – навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад проведення лабораторних робіт з фізики у закладах загальної середньої освіти за дистанційної форми навчання. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці методичних засад проведення лабораторних робіт з фізики за допомогою побутового обладнання та симуляторів фізичних процесів в умовах дистанційної форми навчання. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади використання симуляторів фізичних процесів та побутового обладнання можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час виконання лабораторних робіт (зокрема, за дистанційної форми навчання).uk
dc.description.abstractEN : The object of study – the educational process in physics in general secondary education. Purpose: substantiation of methodical bases of carrying out laboratory works on physics in establishments of general secondary education at a distance form of learning. The methods of research —analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results is the development of methodological bases of carrying out laboratory works on physics with the help of household equipment and simulators of physical processes in the conditions of distance learning. The practical significance is in methods ofperforming tasks on the equipmentdeveloped for the use of simulators of physical processes and household equipment in the educational process of physics during laboratory work (in particular, for distance learning).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectлабораторні роботи з фізикиuk
dc.subjectдистанційна форма навчанняuk
dc.subjectелектронні стимулятори фізичних процесівuk
dc.subjectпідготовчі вправи до лабораторних робіт з фізикиuk
dc.subjectlaboratory works on physicsuk
dc.subjectdistance form of learninguk
dc.subjectsimulators of physical processesuk
dc.subjectpreparatory exercises for laboratory works in physicsuk
dc.titleМетодичні засади проведення лабораторних робіт з фізики у закладах загальної середньої освіти за дистанційної форми навчанняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cherkasova2021.pdfМагістерська робота3.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.