Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5404
Title: Застосування тренажерних пристроїв у навчально-тренувальному процесі веслярів-академістів різного віку
Authors: Жарікова, Вікторія Геннадіївна
Keywords: академічне веслування
спортсмени-початківці
тренажерний пристрій
concept-2
функціональна підготовленість
функціональні проби
навчально-тренувальний процес
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 53 сторінки, 2 рисунка, 90 літературних джерел. Об’єкт дослідження – навчально-тренувальний процес веслярів-академістів першого і другого років навчання. Метою нашого дослідження стало визначення допустимих обсягів навантаження у використанні тренажера «Concept -2» в підготовці юнаків-новачків (12-13 років) і молодших юнаків (14-15 років). Методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, функціональні проби, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент. методи математичної статистики. В ході експериментального дослідження нами були визначені основні завдання підготовки веслярів різного віку. Педагогічні спостереження показали, що при повторному проходженні відрізків 250-500 метрів стабільність результатів зберігається при проходженні юнаками сумарного обсягу 1500-2000 метрів. Адекватність подібного навантаження, підготовленість організму юнаків підтверджують характер змін і тривалість функціональних зрушень. При проходженні сумарного обсягу більше 2000 метрів з максимальною інтенсивністю юнаки показують результати з тенденцією до зниження швидкості веслування і потужності гребка, у них порушується координація рухів в техніці веслування. Позитивним моментом використання гребних тренажерів в підготовці юнаків є «динамічна відповідність», яка включає основні принципи: амплітуда і напрямок руху, величина динамічного зусилля, швидкість прояву максимуму зусиль, режим роботи м'язів відповідають основній руховій дії.
EN : Qualification Work - 53 pages, 2 drawings, 90 literary sources. The object of research is the educational and training process of rowers – academicians of the first and second years of study. The aim of our study was to determine the permissible load volumes in the use of the "Concept-2" simulator in the training of novice boys (12-13 years old) and junior boys (14-15 years old). Research methods: analysis of scientific and methodological literature, functional tests, pedagogical observation, pedagogical experiment. methods of Mathematical Statistics. In the course of an experimental study, we identified the main tasks of training rowers of different ages. Pedagogical observations have shown that when passing segments of 250-500 meters again, the stability of results is maintained when young men pass a total volume of 1500-2000 meters. The adequacy of such a load, the readiness of the body of young men confirm the nature of changes and the duration of functional shifts. When passing a total volume of more than 2000 meters with maximum intensity, young men show results with a tendency to decrease the speed of rowing and the power of the stroke, they have impaired coordination of movements in the rowing technique. A positive aspect of using rowing simulators in the training of young men is "dynamic correspondence", which includes the basic principles: the amplitude and direction of movement, the amount of dynamic effort, the speed of manifestation of maximum effort, the mode of muscle work correspond to the main motor action.
Description: Жарікова В. Г. Застосування тренажерних пристроїв у навчально-тренувальному процесі веслярів-академістів різного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. В. Сватьєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 53 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5404
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жарікова.pdfМагістерська робота691.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.