Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5410
Title: Імідж журналіста-телевізійника як чинник модифікації глядацької думки
Authors: Хамраєва, Наталія Сергіївна
Keywords: телеведучий
імідж
ведучий
журналіст
телебачення
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Основний обсяг роботи складає 70 сторінок список використаних джерел включає 78 найменувань. Об’єктом дослідження магістерської роботи є образ ведучої Наталії Мосейчук (випуски «ТСН» на каналі «1+1»), ведучого Костянтина Стогнія (випуски «Надзвичайні новини» на каналі «ICTV») і телеведучої Вікторії Сеник (випуски «Надзвичайні новини» на каналі «ICTV») за період з 12.10.2021 до 12.11.2021. Проаналізувавши образ ведучих інформаційних програм: «ТСН» на каналі «1+1» ведуча Наталія Мосейчук та «Надзвичайні новини» на каналі «ICTV» з ведучими Вікторією Сеник та Костянтином Стогнієм, можемо стверджувати, що усі вони є різними, але водночас ідеальним сімбіозом зовнішньої краси, найкращих комунікативних та внутрішніх особистісних характеристик. Усі вони мають привітну зовнішність; добре поставлений голос, правильне мовлення. Наукова новизна роботи полягає в цілісному дослідженні іміджу ведучого, який створюється за допомогою образу, стилю, макіяжу та прояву впливу на думку глядача. Вперше у роботі комплексно проаналізовані особливості побудови образу телевізійного ведучого інформаційних програм на українському телебаченні.
EN : The main volume of work is 70 pages list used sources includes 78 titles. The object of studying master's work is the image of leading Natalia Moseychuk (releases of "TSN" on the channel "1 + 1"), leading Constantine Stognia (issues "Emergency News" on the ICTV channel) and TV presenter Victoria sennik (Extraordinary News' issues on the ICTV channel) for the period from 12.10 .2021 to 12.11.2021. After analyzing the image of leading information programs: "TSN" on the channel "1 + 1" Leading Natalia Moseychuk and "Emergency News" on the ICTV channel with the leading Victoria senik and Konstantin Znenko, we can assert that All of them are different, but at the same time an ideal sambiosis of external beauty, best communicative and internal personal characteristics. They all have a friendly appearance; well put voice, proper broadcast. The scientific novelty of the work consists in a holistic study of the image of the leader, which is created by means of an image, style, makeup and manifestation of influence of the viewer. For the first time in the paper, the features of the construction of the image are comprehensively analyzed television leading information programs on Ukrainian television.
Description: Хамраєва Н. С. Імідж журналіста-телевізійника як чинник модифікації глядацької думки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник О. В. Усманова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5410
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khamraeva.pdfМагістерська робота1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.