Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5412
Title: Соціально-комунікаційні технології творення патріотичного контенту у сфері медійного видавництва
Authors: Цибуля, Надія Олександрівна
Keywords: соціальні комунікації
комунікаційні технології
соціальні технології
пропаганда
позитивна пропаганда
маніпуляція
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Обсяг основного тексту: 71 сторінка. Кількість використаних джерел – 67.Об’єкт дослідження: проєкт «Коронація слова» (номінація «Романи»: перша, друга, третя премії, гранд, спеціальна відзнака «Вибір видавця») за період 2010-2020 рр.За нашими підрахунками, в середньому щороку на конкурсі «Коронація слова» відзнаки (перша, друга, третя, премії, гранд, диплом «Вибір видавця» отримуються близько трьох романів із сплесками і падіннями. При цьому найнижчий показник – нуль романів на патріотичну тематику або з патріотичними елементами (2011, 2019 рік), найвищий показник – шість романів на вище згадану тематику (2012 рік). Варто зазначити, що кількісній показник патріотичних видань, що були відзначені на «Коронації слова», Революція Гідності і початок війні на Донбасі суттєво не вплинули, незважаючи на загальне патріотичне піднесення в українському суспільстві. В свою чергу українські автори почали використовувати теми Революції Гідності, війни на Сході України у своїх романах.Наукова новизна одержаних результатів полягає у: комплексному аналізі різних видів соціально-комунікаційних технологій, зокрема, пропаганди та позитивної пропаганди; виокремлені основні особливості творення пропаганди у ЗМК; здійсненні аналізу масиву художніх прозових творів, які були відзначені преміями конкурсу «Коронація слова» та спеціальною відзнакою «Вибір видавця» у номінації «Романи» та надруковані у період з 2010 по 2021 рр.: тематики, візуального оформлення тощо.
EN : Basic text volume: 71 Page. Number of sources used - 67. Lobject Research: Project "Romania" (nomination "Romani": first, second, third prize, Grand, special award "Choice of publisher") for the period 2010-2020, with our estimates, in Average every year at the coronation competition Words »Honors (First, Second, Third, Prize, Grand, Diploma" Publisher's Choice " About three novels with bursts and falls are obtained. At the same time, the lowest figure is zero novels on patriotic themes or with patriotic elements (2011, 2019), the highest figure is six novels on the above mentioned topics (2012). It should be noted that the quantitative indicator of patriotic editions that were noted on the "coronation of the word", the dignity revolution and the beginning of the war on the Donbass did not significantly affect, Despite the general patriotic rise in Ukrainian society. In turn, Ukrainian authors began to use the topics of the revolution of dignity, the war in the east of Ukraine in their novels. Naukova novelty of the results is: a comprehensive analysis of various types of socio-communication technologies, in particular propaganda and positive propaganda; The main features of the creation of propaganda in ZMK are distinguished; Fulfillment of an analysis of an array of artistic prospective works that were Marked by the premiums of the "Coronation of the Word" competition and a special honors of the publisher in the nomination "Romani" and printed in the period from 2010 to 2021: topics, visual design, etc.
Description: Цибуля Н. О. Соціально-комунікаційні технології творення патріотичного контенту у сфері медійного видавництва : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Л. В. Чернявська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5412
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsybulia.pdfМагістерська робота3.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.