Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5414
Title: Інформаційно-комунікаційна практика ігрових телепрограм в ефірах українських мовників
Authors: Шалоіменко, Ксенія Павлівна
Keywords: комунікація
телевізійна гра
глядацька аудиторія
телепроєкт
учасник телегри
інтерактивне телешоу
вікторина
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Обсяг основного тексту: 71 сторінка. Кількість використаних джерел – 86. Об’єкт дослідження: ігрові проекти на загальнонаціональних телеканалах «1+1», «Новий канал» та «Україна» за період березень-листопад 2021 року (окремою увагою виділені випуски таких проектів як: «Де Логіка?», «Що? Де? Коли?», «Танці з зірками» та «Хто Зверху?»).В таких телевізійних проєктах як «Танці з зірками», «Танцюють всі» потрібно якнайкраще відтворити танець-постановку, для цього потрібно запам’ятати рухи, мати чудову фізичну підготовку. В «Хто Зверху?» в цілому важливо бути всебічно розвиненою людиною, аби одержувати перемогу в конкурсах на весь спектр людських здібностей. В «Куб» застосовують як інтелект, так і спритність, фізичну загартованість учасників проєкту, що змагаються. З іншого боку, телевізійні функціонери вбачають в ігрових телепрограмах спосіб заробітку, так з’являються спонсори чи постійні «благодійники», яких озвучують під час трансляції телегри. Наукова новизна роботи полягає в тому, що: Вперше: досліджено інформаційно-комунікативну практику в телевізійних ігрових шоу «Де Логіка?», «Що? Де? Коли?», «Танці з зірками» та «Хто Зверху?», подано власну класифікацію телевізійних ігрових програм. Удосконалено: історичну генезу телевізійної гри в українському телепросторі, практичний концепт аналізу інформаційно-комунікативної практики, що застосовується для привернення уваги глядацької аудиторії в ігрових телешоу.
EN : Basic text volume: 71 Page. Number of sources used - 86. Object of research: Gaming projects on national TV channels "1 + 1", "New Channel" and "Ukraine" for the period of March-November 2021 (Individual attention allocated issues of such projects as: "Where is the logic?", "What? Where? When? "," Dancing with the stars "and" Who from above? "). In such television projects as" dancing with stars "," dance all "need To best recreate a dance-staging, you need to remember movements, have excellent physical training. To "Who from above?" In general it is important to be comprehensively by a developed man to receive a victory in competitions to the whole spectrum human abilities. In "cube" is used both intelligence and agility, physical the tapping of participants in a competitive project. On the other hand, television functions see in gaming TV programs Method of earnings, so there are sponsors or permanent "philanthropists", which voiced during broadcasting. Scientific novelty of work is that: For the first time: Information and communicative practice in television are investigated Gaming shows "Where is Logic?", "What? Where? When? "," Dancing with the stars "and" Who from above? " Filed its own classification of television gaming programs. Improved: Historical Genesis of Television Game in Ukrainian Television Practical Concept of Information and Communication Practice Analysis, that is used to attract attention to the audience in gaming TV shows.
Description: Шалоіменко К. П. Інформаційно-комунікаційна практика ігрових телепрограм в ефірах українських мовників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. І. Тернова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5414
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shaloimenko K.P..pdfМагістерська робота2.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.