Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5442
Title: Методика початкового навчання техніці веслування на байдарці хлопців 9-11 років
Authors: Сопронюк, Вадим Леонідович
Keywords: веслування на байдірці
тестування
методика
спорстени 10-11 років
початкове навчання
технічна підготовка
координаційна підготовленість
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 54 сторінки, 6 рисунків, 2 таблиці, 54 літературних джерела. Об’єкт дослідження – методика початкового навчання техніці веслування на байдарках. Мета дослідження: оцінка ефективності методики навчання техніці веслування на байдарках веслярів 10-11 років. Методи дослідження: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, тестування координаційної та технічної підготовленості. методи математичної статистики. В ході дослідження була розроблена експериментальна методика, в якій, поряд з класичними засобами, використовується тренажерний пристрій «KAYAKPRO» і комплекс спеціальних вправ з фітболом і босу. В результаті проведеного дослідження було виявлено, що під впливом вправ на гребному тренажері, комплексів вправ на рівновагу з використанням фітболу і босу у веслярів відбулися позитивні зміни. Правильність посадки збільшилася на 2,3 бала, положення весла в руках на 1,7 бала, техніка гребка на 2 бали, і показник розвороту тулуба на 1,3 бала. Показник рівноваги в пробі Ромберга збільшився на 6,3 с. У веслуванні на 200 м показник покращився на 1,8 с. Результати експерименту показали, що застосовувана методика є ефективною. Дійсно, математико-статистична обробка результатів тестування і педагогічного спостереження виявила достовірний приріст як показників рівноваги, так і технічної підготовленості. Найбільш значущим результатом експерименту можна вважати поліпшення результату в веслуванні на байдарках на дистанції 200 м.
EN : Qualification work – 54 pages, 6 figures, 2 tables, 54 literary sources. The object of research is the method of initial training in kayaking techniques. The purpose of the study: to evaluate the effectiveness of the method of teaching kayaking techniques to rowers aged 10-11 years. Research methods: analysis and generalization of data from scientific and methodological literature, pedagogical observation, pedagogical experiment, testing of coordination and technical readiness. methods of Mathematical Statistics. In the course of the study, an experimental technique was developed, which, along with classical tools, uses a kayakpro training device and a set of special exercises with fitball and bosu. As a result of the study, it was found that under the influence of exercises on a rowing simulator, sets of balance exercises using fitball and boss, rowers experienced positive changes. The correct fit increased by 2.3 points, the position of the paddle in the hands by 1.7 points, the stroke technique by 2 points, and the torso turn indicator by 1.3 points. The equilibrium index in the Romberg sample increased by 6.3 s. in rowing at 200 m, the indicator improved by 1.8 s. the results of the experiment showed that the technique used is effective. Indeed, mathematical and statistical processing of test results and pedagogical observation revealed a significant increase in both equilibrium indicators and technical readiness. The most significant result of the experiment can be considered an improvement in the result in kayaking at a distance of 200 m.
Description: Сопронюк В. Л. Методика початкового навчання техніці веслування на байдарці хлопців 9-11 років : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. І. Верітов. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5442
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сопронюк (2).pdfМагістерська робота767.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.