Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5458
Title: Концептосистема слоганів німецької автомобільної реклами: діахронічний аспект
Authors: Марацевич, Кирило Дмитрович
Keywords: реклама
слоган
концепція
дискурс
werbung
slogan
konzept
diskurs
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Загальна кількість сторінок 71, використаних джерел 77. Об’єктом дослідження є німецькомовні рекламні слогани. Предметом дослідження були методи перекладу німецьких текстів автомобільної реклами. Метою дипломної роботи є вивчення німецькомовних рекламних текстів та аналіз лексичних особливостей їх перекладу. Теоретично та практично важливо те, що результати нашого дослідження можуть бути використані як додатковий матеріал у навчанні перекладачів роботі з рекламним текстом та рекламними слоганами. Отримані результати: У цій дипломній роботі ми розглянули рекламний текст як об’єкт лінгвістичного перекладацького аналізу, проаналізовано особливості словникового складу німецькомовних текстів автомобільної реклами та методи його перекладу. Відповідно до завдання ми дослідили, що таке рекламні тексти та надали їх детальну класифікацію.
DE : Gesamtzahl der Seiten 71, Anzahl der verwendeten Quellen 77. Objekt der Forschung sind deutschsprachige Werbeslogans. Gegenstand der Studie waren Methoden zur Übersetzung deutscher Autowerbetexte. Das Ziel dieser Arbeit ist es, deutschsprachige Werbetexte zu studieren und die lexikalischen Merkmale ihrer Übersetzung zu analysieren. Theoretisch und praktisch von Bedeutung ist, dass die Ergebnisse unserer Forschung als zusätzliches Material in der Ausbildung von Übersetzern bei der Arbeit mit Werbetexten und Werbeslogans verwendet werden können. Ergebnisse: In dieser Arbeit haben wir den Werbetext als Gegenstand der sprachlichen Übersetzungsanalyse untersucht, die Merkmale des Wortschatzes deutschsprachiger Autowerbetexte und Methoden seiner Übersetzung analysiert. Entsprechend der Aufgabenstellung haben wir erforscht, was Werbetexte sind, eine detaillierte Einordnung gegeben.
Description: Марацевіч К. Д. Концептосистема слоганів німецької автомобільної реклами: діахронічний аспект : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. В. Шапочка. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5458
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри німецької філології, перекладу та світової літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maracevich2021.pdfМагістерська робота997.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.