Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄременко, Вікторія Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-12-28T11:33:05Z-
dc.date.available2021-12-28T11:33:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5584-
dc.descriptionЄременко В. В. Формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 76 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 104 джерела. Об’єкт дослідження: процес формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва. Предмет дослідження: педагогічні умови формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка педагогічних умов формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва. В роботі з’ясовано сутність поняття «емоційно-ціннісне ставлення»; розроблено критерії та показники, виявлено рівні сформованості емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтва; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 76 pages of printed text. The list of links includes 104 sources. Object of research: the process of forming the emotional and value attitude of junior students to the arts and crafts. Subject of research: pedagogical conditions of formation of emotional and value attitude of junior schoolchildren to decorative and applied arts. The purpose of the study: theoretical justification, development and experimental verification of pedagogical conditions for the formation of emotional and value attitudes of younger students to the arts and crafts. The essence of the concept of "emotional and value attitude" is clarified in the work; criteria and indicators have been developed, levels of formation of emotional and value attitude of junior schoolchildren to decorative and applied arts have been revealed; theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions for the formation of emotional and value attitudes of junior students.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectемоційно-ціннісне ставленняuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectдекоративно-прикладне мистецтвоuk
dc.subjectformationuk
dc.subjectemotional value attitudeuk
dc.subjectjunior schoolchildrenuk
dc.subjectdecorative-applied artuk
dc.titleФормування емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до декоративно-прикладного мистецтваuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Eremenko.docxМагістерська робота2.29 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.