Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5642
Title: Функції метафори і метонімії в сучасному англомовному рекламному тексті
Authors: Кєрімова, Катерина Олегівна
Keywords: метонімія
метафора
когнітивна метафора
семантика
актуалізація
слоган
мовна гра
рекламний текст
metonymy
metaphor
cognitive metaphor
semantics
actualization
slogan
language pun
advertising text
Issue Date: 2021
Abstract: EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of references includes 79 sources. The present paper is dedicated to the study of metaphor and metonymy in the advertising discourse in the English language. The object of this study is the language of modern English advertising. The aim of this work is to identify the functional conditionality of the use of metaphor and metonymy in modern English advertising text. It determined the accomplishment of such objectives as: – analysis of the essence of the concept of advertising, its functions and typology; – definition of the structure of the advertising text; – describing the structural and semantic parameters of metaphor and metonymy; – determination of the role of metaphor and metonymy in the English advertising text. Scientific novelty lies in an attempt to study the role and peculiarities of the functioning of metaphor and metonymy in the English advertising text. The first chapter is devoted to the concept of advertising text as an object of linguistic research. In addition, the term "language pun" is studied, in particular, special attention is paid to the interpretation of this term by different researchers, the definition of the structure of the advertising text and the study of structural and semantic parameters of metaphor and metonymy. The second chapter is devoted to the role of metaphor and metonymy in English advertising texts, and examines the peculiarities of the use of pun techniques in English advertising text. The conclusions summarize the results of the study.
UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 79 джерел. Об’єкт дослідження: мова сучасної англомовної реклами. Мета роботи: виявлення функціональної обумовленості використання метафори та метонімії в сучасному англомовному рекламному тексті. Теоретико-методологічні засади: проблематика аналізу реклами відображена в низці наукових розвідок вітчизняних та зарубіжних лінгвістів. Рекламний дискурс досліджували І. О. Авдеєнко, А. Годдард, Р. Голдман, Г. Кук, О. В. Нагірна; мову реклами аналізували М. М. Кохтєв, Н. С. Лиса, Л. С. Школьнік; рекламний слоган описували Х. Кафтанджиєв, А. В. Литвинова; рекламні заголовки розглядали Ф. Джефкінс, К. О. Іванова; стилістичні характеристики реклами з’ясовували у своїх роботах Ю. Ю. Апресян, Н. Д. Арутюнова, М. М. Кохтєв. Отримані результати: встановлено, що рекламний текст складається з чотирьох основних елементів: заголовок, підзаголовок, основний текст, рекламне гасло (слоган). Метонімія спирається на синтагматичні зв'язки слів та має статус мовного вживання слова і містить в собі предмет і образ, але між ними не виникає синтезу. Метафора – мовний зворот, при якому для опису об'єкта одного класу використовується значення іншого, тобто вживання слова або словосполучення в переносному значенні. Метафора і метонімія не прикрашають або перебільшують значення будь-якого виразу, а несуть в собі нове значення. Проведений аналіз рекламних слоганів, які стосуються в 4 сферах англомовної реклами: побутова техніка і електроніка, засоби пересування, продукти харчування, косметика та парфумерія. Виявлені прийоми мовної гри на графічному, фонетичному, словотвірному та лексичному рівнях і їх функціональне навантаження.
Description: Кєрімова К. О. Функції метафори і метонімії в сучасному англомовному рекламному тексті : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Г. І. Приходько. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5642
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kerimova2021.pdfМагістерська робота1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.