Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5644
Title: Особливості навчання іншомовному говорінню молодших школярів в умовах дистанційної освіти (на матеріалі навчання англійської мови)
Authors: Новожилова, Анастасія Денисівна
Keywords: дистанційна освіта
он-лайн заняття
інформаційно-комунікаційні технології
діалогічне мовлення
початкова школа
НУШ
distance education
online classes
communication technologies
dialogical speech
primary school
NUS
Issue Date: 2021
Abstract: EN : The work is presented on 55 pages of printed text, contains 2 applications. The list of references includes 104 sources. The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as peculiarities of teaching speaking foreign language of junior schoolchildren during distance education (based on the material of English language). The object of the work can be defined as teaching speaking to primary school students. The main aim of the paper consists in revealing the peculiarities of approaches to teaching elementary school students’ dialogic speech. It determined the accomplishment of such objectives as: – analysis of different approaches and the main stages of learning dialogical speaking and psychophysiological features of primary school students; – description of the main resources for the implementation of distance learning with primary school students. The definition of a “distance learning” and detailed analysis of the typical educational programs and the latest educational and interactive platforms are offered in the work. This research demonstrating the recommendations for methodological content of distance lessons for primary school students in accordance with the content lines, communicative situations and the purpose of the lesson. The scientific novelty of the presented research is in the attempt to study the peculiarities of the structure of distance learning and the principles of realization of the purpose of language learning in a new environment.
UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту, містить 2 додатки. Перелік посилань включає 104 джерела. Об’єкт дослідження: процес навчання говорінню учнів молодших класів. Мета роботи: розкриття особливостей підходів до навчання учнів початкової школи діалогічному мовленню. Теоретико-методологічні засади: Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О. Я. Савченко, і Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Р. Б. Шияна, а також підручники з іноземної мови для учнів початкової школи, рекомендовані МОН України. Отримані результати: у ході дослідження були детально проаналізовані типові освітні програми та новітні освітні та інтерактивні платформи. Таким чином ми отримали можливість продемонструвати рекомендації щодо методичного наповнення дистанційних уроків для учнів початкової школи відповідно до змістових ліній, комунікативний ситуацій та мети уроку. Дослідження дає можливість констатувати, що незважаючи на виклики, що постають перед учасниками освітньої діяльності під час вимушеного переходу на дистанційну форму навчання, досягнути поставленої мети навчання можливо. Було встановлено основні параметри проведення такого типу занять: наочність навчального матеріалу та підтримання принципу комунікативності, який реалізується за умови підтримки синхронного, стабільного відео- та аудіо- зв’язку.
Description: Новожилова А. Д. Особливості навчання іншомовному говорінню молодших школярів в умовах дистанційної освіти (на матеріалі навчання англійської мови) : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 55 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5644
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Novozhilova2021.pdfМагістерська робота1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.