Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5707
Title: Політична реклама у сучасному виборчому процесі України: правові аспекти і культурні реалії
Authors: Синицин, Кирило Павлович
Keywords: виборчий процес
реклама
політика
вплив
культурна основа
електорат
влада
комунікація
electoral process
advertising
politics
influence
cultural basis
electorate
power
communication
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Магістерська робота «Політична реклама у сучасному виборчому процесі України: правові аспекти та культурні реалії» – основний текст – 83 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 65 джерел. Об’єкт дослідження – політична реклама у сучасному виборчому процесі в Україні. Предметом дослідження є правові та культурні реалії політичної реклами у сучасному виборчому процесі України. Мета дослідження: аналіз правових та культурних реалій функціонування політичної реклами у сучасному виборчому процесі України. Методи дослідження: Для з’ясування соціокультурної специфіки політичної реклами в Україні були використані такі методи: аналіз, описовий метод, індукція, методи функціонально-прагматичного аналізу, метод класифікації й узагальнення, проблемно-тематичний метод. У роботі застосовано комбінацію загальнонаукових підходів і принципів, які уможливили комплексне розкриття проблематики дослідження. Методи функціонально-прагматичного аналізу дозволили виявити основні параметри впливу політичної реклами на потенційну аудиторію. Методологія історичного підходу уможливила аналіз політичної реклами як змінного феномена. Структурно-функціональний метод дозволив схарактеризувати політичну рекламу як динамічну систему. Психологічний підхід дозволив проаналізувати механізми психологічного впливу та сприйняття політичної реклами. Нормативний метод уможливив вивчення політичної реклами з погляду правового регулювання. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) зробити аналіз порівняльно-історичного аспекту розвитку політичної реклами; 2) визначити сутність категорії “політична реклама”; 3) розглянути політичну рекламу в контексті розвитку політичної комунікації; 4) дослідити соціально-культурні аспекти політичної реклами; 5) проаналізувати соціальні детермінанти політичної реклами; 6) надати правові основи політичної реклами; 7) схарактеризувати закордонний досвід використання політичної реклами під час виборів; 8) дослідити особливості та культурні реалії політичної реклами в Україні під час виборів. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вчених, у яких представлені соціологічні, культурологічні, політологічні концепції політичниї реклами, зокрема дослідження А.Дейан, В.Ліппмана, 
В.А. Бабіна, В.Фрайбургер, Д.Огілві, Е.Бернейза І.Ротцолл, І. В. Пантелейчук, І. В. Терлецька, І. В. Шовкун, І. М. Дзялошинського, І.В.Шпортько, К.Бове,
 М. С. Гурицького, С.Блека, С. Ф. Лісовського, Ф.Котлера та багатьох інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає у комплексному аналізі політичної реклами як правового, соціокомунікаційного та культурного феномена. У роботі удосконалено наукові підходи до визначення поняття «політична реклама» та представлено систематизацію концепцій виборчих технологій у сучасному науковому дискурсі. Також набуло подальшого розвитку визначення соціально-комунікаційних маркерів ефективної політичної реклами. Сфера застосування: матеріали кваліфікаційної роботи магістра можуть бути використані під час подальших наукових розробок; сприятимуть підготовці до практичних занять у закладах вищої освіти на профільному факультеті. Одержані результати будуть корисними для фахівців у галузі реклами під час виборчого процесу.
EN : Political advertising in the modern electoral process of Ukraine: legal aspects and cultural realities Number of pages - 83 Number of sources used-65 The object of research is political advertising in the modern election process in Ukraine. The subject of the research is the legal and cultural realities of political advertising in the modern electoral process of Ukraine. The purpose of the study is to study the legal and cultural realities of political advertising in the modern election process in Ukraine. Objectives of the study - to analyze the comparative and historical aspect of the development of political advertising; - to provide the essence of the category "political advertising"; - consider political advertising in the context of the development of political communication; - to study the socio-cultural aspects of political advertising; - to analyze the social determinants of political advertising; - provide the legal basis for political advertising; - to analyze foreign experience in the use of political advertising during elections; - to study the features and cultural realities of political advertising in Ukraine during the elections. The methodological basis of the study, as a set of basic principles used by the author in relation to the subject of research, is determined by classical and modern methods of cognition.The main methods of cognition were: - historical, which considers political advertising as a changing phenomenon, in terms of trends in its development, its inherent specific historical patterns; - structural and functional, because political advertising - a complex, dynamic system consisting of many elements that interact in its structure, forming a relatively stable integrity; - comparative highlights an important feature of the study - the facts found more fully reveal their true significance when comparing them with a series of other similar facts; -psychological approach allowed us to analyze the mechanisms of psychological influence and perception of political advertising. -regulatory method allows you to study political advertising in terms of legal regulation. Scientific novelty of the obtained results. Despite the large number of recent papers on various aspects of political communication, there is very little research on political advertising in the context of cultural and legal realities. The paper presents for the first time an analysis of political advertising in the modern election process in Ukraine. Master's thesis can be used during the study of advertising, PR-management in universities.
Description: Синицин К. П. Політична реклама у сучасному виборчому процесі України: правові аспекти та культурні реалії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник І. С. Бондаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 83 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5707
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Synytsyn2021.docМагістерська робота437.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.