Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5708
Title: Просування інтернет-видань: сучасні тенденції
Authors: Крамаренко, Ірина Юріївна
Keywords: інтернет-ЗМІ
SEO-оптимізація
просування медіа
соціальні мережі
пошукова оптимізація
агрегатори новин
online media
SEO-optimization
media promotion
social media
search optimization
news aggregators
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра на тему «Просування інтернет-видань: сучасні тенденції»: 79 с., 83 джерела. Метою кваліфікаційної роботи є виявлення основних сучасних тенденцій просування інтернет-ЗМІ на прикладі регіональних медіа. У зв’язку з поставленою метою необхідно вирішити такі завдання: 1) описати базові засади процесу просування засобів масової інформації; 2) охарактеризувати основні принципи адаптації контенту в ЗМІ до вимог пошукової системи; 3) розглянути соцмережі як сучасний засіб просування онлайн-видань; 4) визначити домінантні інструменти у просуванні регіональних інтернет-ЗМІ. Об’єктом дослідження стали: запорізькі онлайн-ЗМІ («061», «Акцент», «Форпост», «Депо», «Суббота+» та ін..). Предмет дослідження – практики застосування різних способів просування мережевих ЗМІ. Методи дослідження: у процесі вивчення теоретико-методологічної бази з досліджуваного питання застосовано методи аналізу та синтезу; під час осмислення сучасних тенденцій шляхів просування онлайн-ЗМІ використано метод узагальнення; з метою висвітлення активних способів промоції інтернет-видань при нагоді став описовий метод; спостереження, моніторинг та проведене опитування дали можливість репрезентувати домінантні практики просування у регіональних медіа. Теоретичною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних та зарубіжних дослідників, у яких розкриті закономірності та специфіка просування онлайн-медіа з урахуванням властивостей Інтернету. Такими є: А. Асташева, О. Градюшко, О. Гусак, М. Коулз, Р. Крейг, Л. Мудрак та ін.. 6 Наукова новизна одержаних результатів полягає в описі сучасних практик ефективного просування інтернет-видань та їх систематизації, виявленні найактуальніших та часто застосовуваних шляхів промоції регіонального інформаційного продукту, узагальненні домінуючих тенденцій у їх використанні. Практичне та теоретичне значення дослідження полягає у комплексному осмисленні специфіки просування медіа в Інтернеті, а також дослідженням цим тенденцій на прикладі діючих регіональних медіа. Матеріали можуть використовуватися під час подальших науково-теоретичних досліджень і в практичній журналістській діяльності.
EN : Kramarenko I. Y. Promotion of Online Publications: Current Trends. – Zaporizhzhia, 2021. – 79 p. Audience is a very important category for online media. Its attention must be won. The number of online media in the world Internet space and in particular within Ukraine is constantly increasing. Therefore the online media editor must be aware of the properties of the search engine and promotion tools. However, this applies not only to the technical settings of the site, but to the adaptation of the content itself. That is, both the editor and the journalist perform much more functions than just finding and creating interesting content. They are also responsible for adapting texts to the search engine, entering keywords, distributing content and adapting it to social networks. Due to the fact that the network is constantly changing, and search engines are changing the algorithms and methods of ranking sites and media, relevant research on this issue is needed. This determines the relevance of the topic of the master's thesis. The purpose of the qualification work is to identify the main current trends in the promotion of online media on the example of regional media. In connection with the set goal it is necessary to solve the following tasks: describe and list the main ways to promote online publications; identify the features of adaptation of content in the media to the requirements of the search engine; assess the impact of these requirements on changing the responsibilities of the journalist and editor; investigate the use of social networks as an effective modern means of promoting online publications. The following methods were used in the study: dialectical method (as a universal method of cognition of reality), analysis (when studying examples of using different methods of promotion in regional media), synthesis, observation, monitoring.
Description: Крамаренко І. Ю. Просування інтернет-видань: сучасні тенденції : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 79 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5708
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kramarenko2021.pdfМагістерська робота1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.