Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5726
Title: Формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу
Authors: Лапезіна, Марина Олександрівна
Keywords: діти з особливими потребами
інклюзія
молодші школярі
організаційно-педагогічні умови
children with special needs
inclusion
junior schoolchildren
organizational and pedagogical conditions
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 104 джерела. Об’єкт дослідження: процес формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами. Предмет дослідження: організаційно-педагогічних умов формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності організаційно-педагогічних умов формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу. Теоретичне значення одержаних результатів полягає в розкритті сутності педагогічної проблеми формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу. Практичне значення одержаних результатів полягає: в обґрунтуванні та експериментальній перевірці організаційно-педагогічних умов формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу.
EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 104 sources. Object of research: the process of forming tolerance of primary school children to children with special needs. Subject of research: organizational and pedagogical conditions for the formation of tolerance of primary school children to children with special needs. The purpose of the study: theoretical justification and experimental verification of the effectiveness of organizational and pedagogical conditions for the formation of tolerance of primary school children to children with special needs in an inclusive classroom. The theoretical significance of the results is to reveal the essence of the pedagogical problem of forming tolerance of primary school children to children with special needs in an inclusive classroom. The practical significance of the obtained results is: in substantiation and experimental verification of organizational and pedagogical conditions for the formation of tolerance of primary school children to children with special needs in an inclusive classroom.
Description: Лапезіна М. О. Формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 109 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5726
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lapezina.docМагістерська робота668.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.