Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5730
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, Олена Геннадіївна-
dc.date.accessioned2022-01-05T09:25:27Z-
dc.date.available2022-01-05T09:25:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5730-
dc.descriptionМороз О. Г. Формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 90 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи. Предмет дослідження: система урочної і позаурочної діяльності з формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка системи урочної і позаурочної діяльності з формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва. У кваліфікаційній роботі розроблено критерії та показники, виявлено рівні сформованості ціннісних орієнтацій в учнів початкових класів; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено систему урочної і позаурочної діяльності з формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтва.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 80 pages of printed text. The list of links includes 90 sources. Object of research: the process of forming the value orientations of primary school students. Subject of research: the system of classroom and extracurricular activities for the formation of value orientations of primary school students by means of fine arts. The purpose of the study: theoretical justification, development and experimental verification of the system of classroom and extracurricular activities for the formation of value orientations of primary school students by means of fine arts. In the qualification work the criteria and indicators are developed, the levels of formation of value orientations in primary school students are revealed; the system of classroom and extracurricular activities on the formation of value orientations of primary school students by means of fine arts is theoretically substantiated and experimentally tested.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectучні початкової школиuk
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk
dc.subjectурочна і позаурочна діяльністьuk
dc.subjectvalue orientationsuk
dc.subjectprimary school studentsuk
dc.subjectfine artsuk
dc.subjectclassroom and extracurricular activitiesuk
dc.titleФормування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтваuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moroz.docxМагістерська робота2.52 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.