Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5759
Title: Управління маркетинговим потенціалом компанії ПАТ «Миронівський хлібопродукт»
Authors: Акритов, Кирил Дмитрович
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
маркетингова стратегія
маркетинговий потенціал
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 120 с., 10 ріс., 35 табл., 1 додаток, 71 джерело Актуальність теми визначається тим, що функціонування господарюючого суб'єкта, орієнтованого на ринок, передбачає прийняття управлінських рішень, адекватних стану зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Удосконалюючи систему управління маркетингом, підприємство здатне підвищити ефективність господарської діяльності. У подібних умовах необхідне вдосконалення маркетингової діяльності підприємств, підвищення їхньої ринкової орієнтованості, завдяки чому виникають сприятливі умови залучення додаткових інвестицій. Метою дипломної роботи є дослідження та узагальнення теоретичних та практичних аспектів управління маркетинговим потенціалом підприємства та на основі зроблених висновків надати практичні рекомендації щодо підвищення його ефективності. Для досягнення зазначеної мети було поставлено та вирішено наступні завдання: - дослідити сутність маркетингового потенціалу підприємства; - озарактеризувати стратегію підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства; - вивчити методичний інструментарій оцінювання маркетингового потенціалу підприємства; - розкрити загальну характеристику підприємства ПАТ «Миронівський хлібопродукт»; - навести характеристику маркетингової діяльності підприємства; - здійснити аналіз та оцінку маркетингового потенціалу ПАТ «Миронівський хлібопродукт»; 10 - запропонувати напрями підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства; - обгрунтувати підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємства шляхом реорганізації відділу маркетингу та провести оцінку її ефективності. Об’єктом дипломної роботи є процеси управління маркетинговим потенціалом підприємства. Предметом дипломної роботи є теоретичні та методологічні засади управління маркетинговим потенціалом підприємства. Метoди дoслідження. В роботі використані спеціальні методи дослідження: абстрактно-логічний метод (для уточнення наукових визначень економічних категорій, обґрунтування основних положень, узагальнення й формулювання висновків з дослідження); системний аналіз (зведення інформації для відпрацювання моделей стратегічного розвитку підприємства); спостереження і узагальнення; аналіз і синтез; методи експертної оцінки, а також прикладні методи: порівняння і групування, екстраполяції та статистичного аналізу. Інформаційною базою для написання дипломної роботи були Закони України, Укази Президента України, Постанови Уряду, наукові праці вітчизняних і закордонних спеціалістів у сфері маркетингової діяльності, менеджменту, ціноутворення, конкурентоспроможності та економічної ефективності, матеріали періодичної преси з менеджменту та економіки, що стосуються даної тематики, матеріали фінансової звітності підприємства та власні дослідження автора. Oбрoбка даних здійснювалась за дoпoмoгoю сучасних інфoрмаційних технoлoгій.
EN : The relevance of the topic is determined by the fact that the functioning of the business entity, market-oriented, involves making management decisions, adequate to the external and internal environment of the enterprise. By improving the marketing management system, the company is able to increase the efficiency of economic activity. In such conditions it is necessary to improve the marketing activities of enterprises, increase their market orientation, due to which there are favorable conditions for attracting additional investment. The purpose of the thesis is to study and summarize the theoretical and practical aspects of managing the marketing potential of the enterprise and on the basis of the conclusions to provide practical recommendations for improving its efficiency. To achieve this goal, the following tasks were set and solved: - to explore the essence of the marketing potential of the enterprise; - to characterize the strategy of increasing the efficiency of marketing potential of the enterprise; - to study the methodological tools for assessing the marketing potential of the enterprise; - to disclose the general characteristics of the enterprise PJSC "Myronivsky Khliboproduct"; - describe the marketing activities of the enterprise; - to analyze and evaluate the marketing potential of PJSC "Myronivsky Hliboproduct"; - to suggest ways to increase the efficiency of marketing potential of the enterprise; - to substantiate the increase in the efficiency of the marketing potential of the enterprise by reorganizing the marketing department and evaluate its effectiveness. 12 The object of the thesis is the process of managing the marketing potential of the enterprise. The subject of the thesis is the theoretical and methodological principles of managing the marketing potential of the enterprise. Research methods. The paper uses special research methods: abstract-logical method (to clarify the scientific definitions of economic categories, substantiation of the main provisions, generalization and formulation of conclusions from the study); system analysis (summary of information for testing models of strategic development of the enterprise); observation and generalization; analysis and synthesis; methods of expert evaluation, as well as applied methods: comparison and grouping, extrapolation and statistical analysis. Laws of Ukraine, Decrees of the President of Ukraine, Government Resolutions, scientific works of domestic and foreign specialists in the field of marketing, management, pricing, competitiveness and economic efficiency, materials of periodicals on management and economics related to this topic were the information base for writing the thesis. materials of the financial statements of the enterprise and the author's own research. Data processing was carried out with the help of modern information technologies.
Description: Акритов К. Д. Управління маркетинговим потенціалом компанії ПАТ «Миронівський хлібопродукт» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент організацій та адміністрування" / наук. керівнік Т. С. Павлюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 120 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5759
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akrytov.pdfМагістерська робота1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.