Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5762
Title: Підвищення конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар»
Authors: Куватова, Кристина Сергіївна
Keywords: конкурентоспроможність
стратегія
підприємництво
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: «Підвищення конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар»: 129 сторінок, 13 таблиці, 23 рисунків, 4 формули, 4 додатки. Перелік посилань нараховує 62 найменувань. Актуальність теми визначається тим, що в сучасних ринкових умовах підприємствам для забезпечення конкурентоспроможності вже недостатньо мати якісну продукцію та розвинені виробничі технології. Саме такі ринкові перетворення актуалізують необхідність дослідження проблеми конкурентоспроможності як передумови підтримання стійких позицій підприємств в умовах конкурентного ринку та спричиняють необхідність посилення уваги до стратегічних напрямів діяльності компаній. Метою кваліфікаційної робити є розкриття ефективних інструментів та обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар». Відповідно до мети кваліфікаційної роботи були виділені такі основні завдання: - визначити сутність та економічний зміст конкурентоспроможності ГК «Хлібодар»; - дослідити методичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності ГК «Хлібодар»; - розглянути механізми управління процесом забезпечення конкурентоспроможності ГК «Хлібодар»; - навести аналіз конкурентної позиції підприємства на ринку кондитерських виробів; - представити діагностику рівня конкурентоспроможності ГК «Хлібодар; - виконати оцінювання можливостей підприємства щодо управління процесом підвищення конкурентоспроможності; - визначити стратегічні альтернативи управління процесом забезпечення конкурентоспроможності ГК «Хлібодар»; - розробити механізм управління процесом забезпечення конкурентоспроможності ГК «Хлібодар» та його адаптації в процесі діяльності; - представити економічну оцінку доцільності реалізації запропонованого механізму. Об’єкт дослідження є процес підвищення конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар». Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні питання підвищення конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар». Методи дослідження. При виконанні кваліфікаційної роботи були використані такі методи дослідження: аналіз і синтез – для визначення підходів до сутності та економічного змісту конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар»; логічне узагальнення – для узагальнення існуючих методів діагностики конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар»; методи п’яти сил конкуренції за М. Портером та побудова конкурентної карти ринку – для аналізу конкурентної позиції підприємства на ринку кондитерських виробів; порівняльний та статистичний аналіз – при дослідженні стану діяльності досліджуваного підприємства на ринку кондитерських виробів; системно-структурний аналіз, інтегральний метод – для аналізу та оцінки конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар»; матриця І. Ансоффа, кореляційно-регресійний аналіз – для визначення стратегічних альтернатив управління процесом забезпечення конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар»; функціональний підхід використаний при розробці пропозицій щодо розробки механізму підвищення конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар» та його адаптації в процесі діяльності; метод експертних оцінок, метод оцінки ефективності проєктів – при виконанні економічної оцінки доцільності реалізації запропонованого механізму; графічний метод – для графічного представлення отриманих результатів дослідження. Інформаційну базу роботи становлять наукові роботи з менеджменту та економіки, монографічні дослідження та статті вітчизняних авторів, практичні матеріали та офіційні статистичні дані, ресурси мережі Інтернет. В роботі інформація узагальнена та відображена за допомогою таблиць, графіків, схем. Обробка даних здійснювалась за допомогою сучасних інформаційних технологій.
EN : Qualification work: 129 pages, 24 tables, 24 figures, 4 formulas, 4 appendices. The list of links includes 60 items. The relevance of the topic is determined by the fact that in modern market conditions, enterprises are no longer sufficient to have quality products and advanced production technologies to ensure competitiveness. Such market transformations highlight the need to study the problem of competitiveness as a prerequisite for maintaining a stable position of enterprises in a competitive market and necessitate increased attention to strategic areas of companies. The purpose of the qualification is to reveal effective tools and substantiate practical recommendations for increasing the competitiveness of the group of companies "Hlibodar". In accordance with the purpose of the qualification work, the following main tasks were identified: - to determine the essence and economic content of the competitiveness of Hlibodar Group; - to study methodological approaches to assessing the level of competitiveness of Hlibodar Group; - consider the mechanisms for managing the process of ensuring the competitiveness of Khlibodar Group; - to analyze the competitive position of the company in the confectionery market; - to present the diagnosis of the level of competitiveness of Hlibodar Group; - to assess the capabilities of the enterprise to manage the process of increasing competitiveness; - identify strategic alternatives for managing the competitiveness of Khlibodar Group; - to develop a mechanism for managing the process of ensuring the competitiveness of Hlibodar Group and its adaptation in the process of activity; - to present an economic assessment of the feasibility of implementing the proposed mechanism. The object of research is the process of increasing the competitiveness of the Khlibodar group of companies. The subject of the research is theoretical, methodological and practical issues of increasing the competitiveness of the group of companies "Hlibodar". Research methods. The following research methods were used in the qualification work: analysis and synthesis - to determine approaches to the nature and economic content of the competitiveness of the group of companies "Hlibodar"; logical generalization - to generalize the existing methods of diagnosing the competitiveness of the group of companies "Hlibodar"; methods of the five forces of competition according to M. Porter and construction of a competitive market map - to analyze the competitive position of the enterprise in the confectionery market; comparative and statistical analysis - in the study of the state of the researched enterprise in the confectionery market; system-structural.
Description: Куватова К. С. Підвищення конкурентоспроможності групи компаній «Хлібодар» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент організацій та адміністрування" / наук. керівнік Т. С. Павлюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 129 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5762
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuvatova.pdfМагістерська робота1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.