Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5765
Title: Просування екологічних організацій і фондів України засобами реклами та PR
Authors: Мацола, Діана Андріївна
Keywords: екологічний маркетинг
позиціонування
реклама
PR
зелений PR
ЗМІ екологічна організація
екологічний фонд
комунікаційна система
environmental marketing
positioning
advertising
green pr
media environmental organization
environmental fund
communication system
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Тема роботи – «Просування екологічних організацій і фондів України засобами реклами та PR». Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи 123 сторінки. Список використаної літератури містить 124 найменування на 10 сторінках. Об’єктом дослідження магістерської роботи є рекламні та PR-засоби просування екологічних організацій і фондів України. Предметом дослідження магістерської роботи є особливості використання рекламних та PR-засобів просування екологічних організацій і фондів України таких, як «Грінпіс», Всесвітній фонд природи (WWF-Україна), Всеукраїнська громадська організація «Жива планета», екологічна організація «ЕкоКлуб «Зелена Хвиля»», громадська організація екологічного спрямування «Зелений фронт». Мета роботи полягає у визначенні шляхів просування екологічних організацій і фондів України засобами реклами та PR. Реалізація мети передбачає виконання наступних завдань: 1. Опрацювати теоретико-методологічні джерела з теми дослідження. 2. Розглянути теоретичне підґрунтя розвитку реклами та PR як сучасних засобів позиціонування в екологічній сфері. 3. Проаналізувати комунікаційну систему екологічних організацій та фондів. 4. Дослідити особливості використання «зеленого» PR та реклами в концепції екологічного маркетингу. 5. Визначити шляхи розвитку екологічного PR та реклами в контексті становлення екологічного маркетингу в Україні. 6. Виявити перспективи розвитку екологічного PR та реклами силами екологічних організацій і фондів України у контектсі формування соціальної відповідальності бізнесу. Методологічну та теоретичну основу дослідження становлять праці науковців, які досліджували питання тематики сучасного екологічного PR, а саме: С. Адамс, С. Блек, Г. Емерсона, Е. Дюркгейма, Т. Тейлора, А. Файоля, Г. Форда, Е. Мейо, В. Музиканта, Г. Тульчинського, М. Шишкіної, Е. Капітонова, Г. Почепцова, А. Трунова, Ю. Шерковина, О. Каліберди, О. Карпухіна, Е. Кондратьєва, Е. Макаревича, Ф. Шаркова, О. Конт. Методи дослідження. Для з’ясування шляхів просування екологічних організацій і фондів України засобами реклами та PR було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення. Новизна роботи полягає у тому, що: – вперше узагальнено наукові знання щодо новітніх тенденцій використання реклами та PR як сучасних засобів позиціонування; – конкретизовано знання про специфіку використання сучасного екологічного PR та реклами в контексті просування екологічних фондів і організацій України; – набуло подальшого розвитку вивчення перспектив розвитку екологічного PR та реклами силами екологічних організацій і фондів України. Практичне значення результатів: результати дослідження можуть бути використані у практичній діяльності редакціями видань, які висвітлюють екологічні проблеми; під час викладання курсів на факультетах журналістики. Теоретичне значення результатів: матеріали дослідження можуть бути використані в наукових працях з рекламознавства та теорії і практики зв’язків із громадськістю, що розглядають екологічну проблематику в масмедіа. Також дослідження буде в нагоді студентам освітніх програм з журналістики, комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю при написанні курсових і творчих або дипломних кваліфікаційних робіт.
EN : Matsola D.А. Promotion of environmental organizations and funds of Ukraine through advertising and PR, 2021. 123 p. The diploma paper discusses the specifics of functioning мodern ecological PR. Actuality of the qualification paper is caused to the need to study domestic and foreign experience on the main trends of modern environmental PR. The goal of the work is to investigate the features of the functioning of modern environmental PR. The realization of the goal involves assuming the following tasks: 1. Elaborate theoretical and methodological sources on the research topic. 2. To consider the theoretical basis for the development of advertising and PR as modern means of positioning in the environmental field. 3. Analyze the communication system of environmental organizations and foundations. 4. Investigate the features of the use of «green» PR and advertising in the concept of environmental marketing. 5. Identify ways to develop environmental PR and advertising in the context of environmental marketing in Ukraine. 6. Identify prospects for the development of environmental PR and advertising by environmental organizations and foundations of Ukraine in the context of the formation of social responsibility of business. Methods of research are analysis and synthesis are used comparative and typological. In the result of the research for the first time the scientific knowledge on the latest trends in the use of advertising and PR as modern means of positioning is summarized; specified knowledge about the specifics of the use of modern environmental PR and advertising in the context of promoting environmental funds and organizations of Ukraine; studied the prospects for the development of environmental PR and advertising by environmental organizations and foundations of Ukraine.
Description: Мацола Д. А. Просування екологічних організацій і фондів України засобами реклами та PR : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 123 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5765
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matsola2021.docМагістерська робота16.19 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.