Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5777
Title: Рекламні стратегії та тактика просування спортивної тематики в сучасному інформаційному просторі
Authors: Переверзєва, Юлія Григорівна
Keywords: рекламна кампанія
рекламна подія
рекламне повідомлення
спорт
спортивна індустрія
спортивна сфера
спортивна реклама
зображення
інформація
комерційне повідомлення
ЗМІ
символ
advertising campaign
advertising event
advertising message
sports
sports industry
sports sphere
sports advertising
image
information
commercial message
mass media
symbol
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Магістерська робота «Рекламні стратегії та тактика просування спортивної тематики в сучасному інформаційному просторі» –основний текст – 75 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 73 джерела. Об’єктом дослідження є реклама, журналістські матеріали та інтернет-ЗМІ на спортивну тематику. Предметом дослідження є специфіка, різновиди та засоби рекламних стратегій та просування спортивної тематики в українському інформаційному просторі. Мета роботи: синтезувати наукові судження щодо рекламних стратегій, виокремити їх провідні складові, різновиди та цілі, простежити специфіку рекламних заходів в спорті, дослідити особливості просування спортивної тематики в інтернет-просторі. Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань: - синтезування наукових суджень щодо рекламних стратегій; - охарактеризувати теоретичні розробки щодо особливостей просування в інтернет-просторі; - проаналізувати структуру, складові та функції рекламних стратегій в спорті; - дослідити специфіку просування спортивної тематики в українських мас-медіа. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають наукові розвідки з реклами Ю.С. Бернадской, В.В. Галкина, Е.Л. Головлевой, Ю. Миронова А. Мудрова, Е. Ромата, Н. Д Санакоєвої, Ю. А. Сулягина, В.Ученової. Специфіку, структуру та функції рекламних стратегій окреслили: В.И Веселов, А. Денисенко, А.П. Дурович, Р.Н. Левешко, Т. Лук’янець, Л. М’яснянкіна, В.Л. Музыкант. Найгрунтовніші судження щодо рекламних процесів в спорті містяться в працях Л. Бакуменко, В. Восканяна, В. Галкина, С. Гуськова, І. Дубчак, А. Зильберта, Ж. Кудрявцевої. У процесі дослідження застосовувалася такі методи: аналітично-описовий, порівняльно-типологічний методи дослідження при вивченні сучасних рекламних стратегій. Для вивчення особливостей структури, різновидів, функцій та етапів рекламних заходів у сфері спорту застосовано системний та структурний підходи. Наукова новизна дослідження полягає у здійсненні аналізу рекламних стратегій у сфері спорту, дослідження складових, провідних засобів та структури просування в спортивних інтернет-ЗМІ, простеження функціональної, інформаційної та комерційної спрямованості рекламних стратегій в українській спортивній сфері. Практичне значення отриманих результатів: матеріали магістерського дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання лекцій, практичних занять, спецкурсів, пов’язаних з рекламою, спортивною сферою, при написанні курсових, творчих та магістерських робіт студентів. Структура та обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів із підрозділами, висновків, списку використаних джерел, що містить 73 позиції.
EN : Pereverzeva Y. H. Advertising strategies and tactics of sports promotion in the modern information space. Zaporizhzhia. 2021, 75 р. The relevance of the research topic is marked by increased interest in organizing and conducting successful promotional events. The Ukrainian sports sphere is an integral part of the development of society. In the modern world there is a tendency to intensify attention to active recreation, training, sportswear, attending sports competitions. Sport provides an opportunity to implement a variety of advertising tools, combining informational and commercial aspects. The object of the research is advertising events in the Ukrainian sports sphere. The subject of the research is the specifics, types, goals and functionality of advertising events in the Ukrainian sports sphere. Purpose: to synthesize scientific judgments about advertising campaigns, to identify their leading components, varieties and goals, to trace the specifics of advertising activities in sports, to explore the components, tools and structure of sports advertising, to analyze its varieties as part of advertising activities, to trace functional, informational and commercial orientation of advertising events in the Ukrainian sports sphere. The following methods were used in the research process: analytical-descriptive, comparative-typological research methods in the study of modern advertising activities. Systematic and structural approaches are used to study the features of the structure, types, functions and stages of advertising activities in the field of sports. The scientific novelty of the study is the analysis of advertising activities as part of the advertising campaign, the study of components, leading tools and structure of sports advertising, tracking the functional, informational and commercial orientation of advertising activities in the Ukrainian sports field.
Description: Переверзєва Ю. Г. Рекламні стратегії та тактика просування спортивної тематики в сучасному інформаційному просторі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. М. Пирогова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5777
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pereverzieva2021.docМагістерська робота5 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.