Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5788
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства в ринкових умовах господарювання
Authors: Корогод, Інна Володимирівна
Keywords: маркетинг
принципи маркетингу
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю підприємства
підходи до управління маркетинговою діяльністю
цілі маркетингової діяльності
маркетингові стратегії
marketing
marketing principles
marketing activity
management of marketing activity of the enterprise
approaches to the management of marketing activity
goals of marketing activity
marketing strategies
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Розглянуто теоретичні та методичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проаналізовано підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища, цільової аудиторії ТОВ «ІНГЛІШ ХАУС». Визначено заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
EN : The theoretical and methodical foundations of the management of the marketing performance of the enterprise are discerned. Analyses approaches to the management of marketing activity of the enterprise. An analysis of the internal and internal marketing medium, the central audit of Llp «ENGLISH HOUS» has been carried out. Visit us for a thorough marketing activity of the enterprise.
Description: Корогод І. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в ринкових умовах господарювання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / наук. керівник О. В. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 103 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5788
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Корогод І.В..pdfМагістерська робота1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.