Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5792
Title: Формування концепції корпоративної культури в управлінні бізнесом
Authors: Тупіков, Владислав Андрійович
Keywords: корпоративна культура
ефективність, управління
ресурси
прогнозування
місія
цінності
імідж
мотивація
corporate culture
efficiency
management
resources
prognostication
mission
values
image
motivation
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Розглянуто теоретичні аспекти формування корпоративної культури підприємства. Проаналізовано особливості формування корпоративної культури підприємства в умовах невизначеності. Проведено аналіз рівня корпоративної культури підприємства ТОВ «ТОКС». Визначено заходи щодо покращення корпоративної культури підприємства ТОВ «ТОКС».
EN : Theoretical aspects of formation of corporate culture of the enterprise are considered. The peculiarities of the formation of corporate culture of the enterprise in conditions of uncertainty are analyzed. An analysis of the level of corporate culture of the company LLC «TOKS». Measures to improve the corporate culture of the company LLP «TOKS» are identified.
Description: Тупіков В. А. Формування концепції корпоративної культури в управлінні бізнесом : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / наук. керівник О. О. Дробишева. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 106 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5792
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТУПІКОВ ВЛАДИСЛАВ.pdfМагістерська робота1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.