Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5811
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорнобиль, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-01-05T13:42:33Z-
dc.date.available2022-01-05T13:42:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5811-
dc.descriptionЧорнобил О. С. Організація самостійної роботи студентів-першокурсників у вивченні «Неорганічної хімії» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с.uk
dc.description.abstractUA : В роботі 70 сторінок, 11 таблиць, 5 рисунків, було використано 56 літературних джерел, із них 17 на іноземній мові. Об’єктом дослідження є процес навчання хімії в закладах вищої освіти. Предмет дослідження – методика організації самостійної роботи студентів-першокурсників при вивченні курсу «Неорганічна хімія». Метою дослідження є обґрунтування змісту, структури та особливостей організації самостійної роботи студентів-першокурсників у вивченні курсу «Неорганічна хімія» як складової ефективної системи підготовки майбутніх хіміків. Методи дослідження: теоретичні: порівняльний аналіз джерел наукової педагогічної та методичної літератури, інтерпретація, формулювання висновків; експериментальні: педагогічний експеримент, анкетування, аналіз успішності студентів; математичні ‒ якісний і кількісний аналіз, інтерпретація отриманих результатів. Розкрито особливості організації СРС в підготовці фахівців в галузі хімії. Доведено, що мотивація та інтерес до майбутньої професії впливають на успішність самостійної роботи. Розроблено навчально-методичний комплект СРС при вивченні «Неорганічної хімії» для студентів І курсу спеціальності 102 «Хімія».uk
dc.description.abstractEN : In the work of 70 pages, 11 tables, 5 figures were used in the work 56 literary sources, 17 of them in a foreign language. The object of research is the process of teaching chemistry in higher education institutions. The subject of research - the method of organizing independent work of freshmen in studying the course "Inorganic Chemistry". The purpose of the study is to substantiate the content, structure and features of the organization of independent work of first-year students in the study of the course "Inorganic Chemistry" as part of an effective system of training future chemists. Research methods: theoretical: comparative analysis of sources of scientific pedagogical and methodical literature, interpretation, formulation of conclusions; experimental: pedagogical experiment, questionnaire, analysis of student performance; mathematical - qualitative and quantitative analysis, interpretation of the results. The peculiarities of the organization of VTS in the training of specialists in the field of chemistry are revealed. It is proved that mitigation and interest in the future profession affect the success of independent work. The educational and methodical set of VTS in the study of "Inorganic Chemistry" for first-year students majoring in 102 "Chemistry" has been developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectметодика навчання неорганічної хіміїuk
dc.subjectсамостійна робота студентівuk
dc.subjectmethods of teaching inorganic chemistryuk
dc.subjectindependent work of studentsuk
dc.titleОрганізація самостійної роботи студентів-першокурсників у вивченні «Неорганічної хімії»uk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chornobyl.docxМагістерська робота277.16 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.