Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5820
Title: Організація післяпродажного сервісного обслуговування на ПП «Ренорус»
Authors: Заболотня, Катерина Романівна
Keywords: маркетинг
сервісне обслуговування
післяпродажне обслуговування
ефективність
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 97 с., 9 рис., 4 табл., 2 додатки, 60 джерел. Об’єктом дослідження є система сервісного обслуговування на ПП «Ренорус». Метою роботи є аналіз існуючої системи сервісу і післяпродажного обслуговування в системі маркетингу ПП «Ренорус» та розробка шляхів її вдосконалення. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що сервіс – це система, при якій покупець може вибрати потрібну йому річ і ефективно її експлуатувати. В сучасних умовах споживача цікавить не тільки технічний рівень і якість виготовлення продукції, а й комплекс сервісних послуг, які йому може надати виробник. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи сервісного обслуговування на підприємстві. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано систему сервісу і післяпродажного обслуговування на ПП «Ренорус» та запропоновано шляхи підвищення рівня сервісного обслуговування на досліджуваному підприємстві. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом ПП «Ренорус» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 97 pp., 9 fig., 4 tab., 2 appendices, 60 sources. The object of the research is the activity of the Private Company «Renorus». The purpose is to analysis of the existing system of service and after-sales service in the marketing system of the Private Company «Renorus» and development of ways to improve it. The research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance, a method of statistical analysis, grouping and summarizing data, expert estimates. Background of this thesis is consisting in the fact that a service is a system in which the buyer can choose the thing he needs and use it effectively. In modern conditions, the consumer is interested not only in the technical level and quality of production, but also in the range of services that the manufacturer can provide to him. During the execution of the thesis we were considered the theoretical foundations of after-sales service. Based on the theoretical material was analyzed by activities of the Private Company «Renorus» and suggested ways of improvement the after-sales service of this company. The specifics character of the paper consists in the fact that the results may be used in practice of management of Private Company «Renorus» and improve the activities of the domestic enterprises.
Description: Заболотня К. Р. Організація післяпродажного сервісного обслуговування на ПП «Ренорус» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник В. О. Шишкін. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 97 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5820
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zabolotnya K.pdfМагістерська робота655.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.