Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5854
Title: Фітнес-технології як фактор підвищення фізичної підготовленості на уроках фізичної культури
Authors: Балабанова, Ольга Ігорівна
Keywords: загальноосвітня школа
фізична підготовка
secondary school
physical training
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 59 сторінка, 8 таблиць, 5 рисунків, 51 літературних джерела, додатки. Мета дослідження: вивчити вплив застосування фітнес-технології на уроках фізичної культури, як засобу підвищення інтересу учнів до занять. Гіпотеза дослідження полягала в тому, що впровадження розробленої методики з використанням засобів фітнес-технології, дозволить поліпшити інтерес до уроків фізичної культури дівчат середнього шкільного віку і позитивно відіб'ється на їх фізичній підготовці. Об'єкт дослідження: навчально-виховний процес дівчат середнього шкільного віку. Предмет дослідження: методика використання фітнес-технології для підвищення інтересу дівчат середнього шкільного віку до уроків фізичної культури. Суб’єкт дослідження – дівчата 12-13 років. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел, анкетування, педагогічні дослідження, педагогічний експеримент, тестування показників фізичної підготовленості, методи математичної статистики. Спостерігається незадоволеність традиційними заняттями фізичною культурою значної частини школярів, що позначається на зниженні рівня їх фізичної підготовленості та втрати інтересу до занять фізичною культурою. Протягом проведеного експерименту, доведена ефективність застосування впровадженої програми з використанням засобу фітнес-технології – тераробіки у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи, що визначається статистично вірогідними змінами внутрішньогрупових показників школярок. Також зросла кількість дівчат із максимально високим рівнем навчальної активності.
EN : Thesis consists of 59 pages, 8 tables, 5 figures, 51 references. The purpose of the research is to study the impact of the use of fitness technology in physical education lessons as a mean of increasing students' interest in classes. The hypothesis of the research was that the introduction of the developed methodology using fitness technology will improve interest in physical education lessons for middle school girls and will have a positive impact on their physical fitness. The object of the research is educational process of middle school girls. The subject of the research is methods of using fitness technology to increase the interest of middle school girls in physical education lessons. The subject of the research is girls 12-13 years. Research methods – analysis and generalization of literature sources, questionnaires, pedagogical research, pedagogical experiment, testing of physical fitness, methods of mathematical statistics. It is observed dissatisfaction with traditional physical education lessons of a large number of schoolchildren, which affects the reduction of their level of physical fitness and loss of interest in physical education. During the experiment, the effectiveness of the implemented program with the use of fitness technology - terarobics in the educational process of secondary school, which is determined by statistically significant changes in intragroup indicators of schoolgirls. The number of girls with the highest level of educational activity has also increased.
Description: Балабанова О. І. Фітнес-технології як фактор підвищення фізичної підготовленості на уроках фізичної культури : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 59 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5854
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БАЛАБАНОВА.docxМагістерська робота2.13 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.