Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5884
Title: Вплив уроків фізичної культури різної спрямованості на фізичний стан учнів старших класів
Authors: Вітко, Світлана В’ячеславівна
Keywords: фізична культура
варіативний модуль
чирлідинг
корфбол
юнаки
дівчата
фізична підготовленість
функціональна підготовленість
physical education
variant module
cheer leading
corfball
young men
girls
physical ready
functional readiness
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 52 сторінки, 10 таблиць, 54 джерела. Суб’єкт дослідження: юнаки і дівчата 15-16 років. Об’єкт дослідження – уроки фізичної культури різної спрямованості. Мета роботи – вивчення впливу уроків фізичної культури різної спрямованості на фізичну і функціональну підготовленість учнів 15-16 років. Методи дослідження – аналіз та узагальнення науково-методичних джерел за темою дослідження; педагогічний експеримент; тестування рівня розвитку фізичних якостей: біг 30 м, с; стрибок у довжину з місця, см; підтягування на перекладині, кількість разів; згинання і розгинання рук в упорі лежачи, кількість разів; вис на зігнутих руках, с; піднімання ніг у висі, кількість разів; визначення функціональних показників дихальної системи: ЖЄЛ, мл; проба Штанге і проба Генче, с; стандартні методи математичної статистики. Результати дослідження засвідчили, що уроки фізичної культури різної спрямованості (модулі чирлідинг і корфбол) сприяють покращенню показників фізичної та функціональної підготовленості учнів 15-16 років. У контрольній групі (модулі чирлідинг) слід відзначити поліпшення результатів наприкінці дослідження, але вони виявилися нижчими, ніж в експериментальній групі (модуль корфбол). Аналіз функціональної підготовленості учнів контрольної та експериментальної груп засвідчив, що як юнаки, так і дівчата експериментальної групи були значно кращими за всіма пробами.
EN : Qualification work – 52 pages, 10 tables, 54 sources. Subject of the research: boys and girls 15-16 years old. The object of the research is physical culture lessons of different orientation. The purpose of the work is to study the influence of physical culture lessons of various orientations on the physical and functional fitness of 15-16 year old students. Research methods – analysis and generalization of scientific methodological sources on the research topic; teaching experience; testing the level of development of physical properties: running 30 m, s; standing long jump, cm; pull-up on the bar, the number of times; flexion and extension of the arms in the lying position, the number of times; hanging on bent arms, with; lifting the legs in the hang, the number of times; determination of the functional parameters of the respiratory system: VC, ml; Shtange’s test and Genche’s test, s; standard methods of mathematical statistics The results of the study showed that physical culture lessons of different orientation (cheerleading and korfball modules) contribute to the improvement of physical and functional readiness indicators of 15-16 years old students. In the control group (cheerleading modules), an improvement in the results at the end of the study should be noted, but they turned out to be lower than in the experimental group (korfball module). The analysis of the functional readiness of the pupils in the control and experimental groups showed that both boys and girls in the experimental group were much better than all the tests.
Description: Вітко С. В. Вплив уроків фізичної культури різної спрямованості на фізичний стан учнів старших класів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. Л. Притула. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 52 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5884
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вітко С.В..docМагістерська робота425.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.