Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5885
Title: Вивчення проблем реалізації інклюзивного фізичного виховання молодших школярів
Authors: Гранкіна, Оксана Дмитрівна
Keywords: навчальний заклад середньої освіти
інклюзивне фізичне виховання
молодші школярі
особливості
проблеми
secondary education institution
inclusive physical education
junior schoolchildren
features
problems
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 68 сторінок, 4 рисунки, 65 літературних джерел, додатки на 12 сторінках. Мета дослідження – дослідити проблеми, особливості організації та методичного супроводу інклюзивного фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження – інклюзивне фізичне виховання. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням школярів, методи математичної статистики. Аналіз наукових джерел та узагальнення практичного досвіду дозволив встановити, що питання освітньої інклюзії в сфері фізкультурно-оздоровчого виховання дітей має велику кількість невідкладних про¬блем. Серед основних це недосконалість і відсутність матеріально-технічного забезпечення, брак адаптованих програм інклюзивного фізичного виховання, низький рівень компетентності педагогічних кадрів, недосконалість системи соціальної підтримки, архітектурна недоступність освітніх закладів, «особливе» ставлення оточення до дітей з порушен¬нями у психофізичному розвитку. Чисельність дітей з проблемами в розвитку здоров’я збільшується, а освітня система не готова до задоволення індивідуальних потреб таких дітей в навчанні. Ефективна побудова системи інклюзивної освіти допоможе запобігти дискримінації таких дітей, підтримати їх права на гідне життя, вільний розвиток, допоможе їм у їхній соціалізації.
EN : Qualification work – 68 pages, 4 drawings, 65 literary sources, applications on 12 pages. The purpose of the study is to explore the characteristics of the organization and methodological support of inclusive physical education of pupils of primary school age. The object of the study is inclusive physical education. Research methods – analysis and synthesis of literary sources on the research topic, pedagogical observations of the physical education of schoolchildren, methods of mathematical statistics. Analysis of scientific sources and practical experience allowed us to establish that the issue of educational inclusion in the field of physical education and health education of children has a number of problems. Among them are the imperfection of material and technical support, the lack of adapted programs of inclusive physical education, the lack of training of teachers, the imperfection of the social support system, the architectural inaccessibility of educational institutions, the “special” attitude towards children with disrupted psychophysical development. The number of children with problems in the development of health is increasing, and the educational system is not ready to meet the individual educational needs of such children. Properly organized inclusive education will help prevent discrimination against these children, support children with special needs in their right to a decent life, free development, help them to be equal members of society.
Description: Гранкіна О. Д. Вивчення проблем реалізації інклюзивного фізичного виховання молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Ю. О. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5885
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гранкина Д!!!.docxМагістерська робота167.63 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.