Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5894
Title: Сучасні підходи до моніторингу фізичного стану школярів у процесі фізичного виховання
Authors: Пєнкіна, Єлизавета Ігорівна
Keywords: навчальний заклад середньої освіти
фізичний стан
оцінка
різний шкільний вік
рухова активність
фізична підготовленість
secondary education institution
physical condition
assessment
different school age
motional activity
physical preparedness
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 73 сторінки, 16 таблиць, 3 рисунка, 50 літературних джерел. Мета дослідження – оцінити показники фізичного стану учнів навчальних закладів середньої освіти. Об’єктом даного дослідження є оцінювання показників, що характеризують фізичний стан. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за фізичним вихованням учнів, оцінка показників фізичного стану, тестування рівня рухової активності, фізичної підготовленості, методи математичної статистики. За даними оцінки фізичного здоров’я дітей за методикою Г.Л.Апанасенко, встановлено, що рівень здоров’я дітей різних вікових груп знаходиться на низькому рівні (молодший та середній шкільний вік) та середньому (старший шкільний вік). Середні значення окремих показників, (відповідність маси до довжини тіла, життєвий індекс, силовий індекс, індекс Руф’є, індекс Робінсона) школярів різних вікових груп відповідають переважно рівням нижче за середній та низькому. Рівень рухової активності школярів усіх вікових груп переважно базовий та сидячий, адже це низький рівень. Аналіз результатів тестування показників фізичної підготовленості учнів свідчить про задовільний рівень їх прояву. У хлопців середнього шкільного віку та в дівчат молодшої і старшої вікової категорії стан окремих показників гірший за інші вікові групи.
EN : Qualification work – 73 pages, 16 tables, 3 figures, 50 literary sources. The purpose of the study is to assess the physical condition of students of secondary schools. The object of this study is to evaluate the indicators that characterize the physical condition. Research methods – analysis and generalization of literature sources on the research topic, pedagogical observations of physical education of students, assessment of physical condition, testing the level of motor activity, physical fitness, methods of mathematical statistics. According to the assessment of the physical health of children according to the method of GL Apanasenko, it is established that the level of health of children of different age groups is low (junior and middle school age) and middle (senior school age). The average values of individual indicators (weight-to-body weight, life index, strength index, Rufier index, Robinson index) of students of different age groups correspond mainly to levels below average and low. The level of physical activity of schoolchildren of all ages is mostly basic and sedentary, because it is low. Analysis of the results of testing the indicators of physical fitness of students indicates a satisfactory level of their manifestation. In boys of middle school age and in girls of younger and senior age the condition of some indicators is worse than other age groups.
Description: Пєнкіна Є. І. Сучасні підходи до моніторингу фізичного стану школярів у процесі фізичного виховання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 73 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5894
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пэнкина Д!!!.docxМагістерська робота191.78 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.