Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5896
Title: Індивідуалізація фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров’я
Authors: Хібатова, Євгенія Юріївна
Keywords: заклад вищої освіти
фізичне виховання
студентки
диференційний підхід
рівень здоров’я
фізична підготовленість
higher education institution
physical education
students
differential approach
health level
physical preparedness
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 71 сторінка, 11 таблиць, 5 рисунків, 51 літературне джерело. Об’єктом даного дослідження є навчально-виховний процес з фізичного виховання студентів Запорізького національного університету. Мета дослідження – виявити вплив диференційного підходу на показники здоров’я та фізичної підготовленості студенток 1 курсу закладу вищої освіти. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічний експеримент, педагогічні спостереження за фізичним вихованням студентів, оцінка рівня фізичного здоров’я, розрахунок інтенсивності тренувального навантаження за показником ЧСС, опитування викладачів кафедри фізичного виховання, тестування рівня фізичної підготовленості студентів, оцінка функціональних показників, оцінка роботоздатності, методи математичної статистики. Застосування кондиційного тренування з урахуванням відповідності фізичного навантаження рівню здоров’я дівчат сприяло підвищенню функціональних можливостей організму і надало більший позитивний вплив на розвиток роботоздатності і в цілому підвищило рівень здоров’я. Наприкінці дослідження в дівчат експериментальної групи достовірний приріст в показниках був виявлений за всіма тестами, достовірних змін дістали показники ЖЄЛ та затримки дихання на видохі в дівчат експериментальної групи. За всіма показниками, що характеризують фізичну роботоздатність організму в дівчат експериментальної групи виявлено достовірні зміни. А рівень відносного максимального споживання кисню підвищився з нижче середнього до середнього рівня.
EN : Qualification work – 71 pages, 11 tables, 5 figures, 51 literary sources. The object of this study is the educational process of physical education of students of Zaporozhye National University. The purpose of the study was to identify the impact of a differential approach on the health and physical fitness of first-year students of higher education. Research methods – analysis and generalization of literature sources on the research topic, pedagogical experiment, pedagogical observations of physical education of students, assessment of physical health, calculation of training intensity according to heart rate, survey of teachers of physical education, testing of students' physical fitness, assessment functional indicators, assessment of efficiency, methods of mathematical statistics. The use of fitness training, taking into account the appropriateness of physical activity to the level of health of girls, helped to increase the functional capabilities of the body and had a greater positive impact on the development of performance and improved overall health. At the end of the study in the girls of the experimental group, a significant increase in the indicators was found in all tests, significant changes were obtained in the indicators of VL and respiratory arrest on exhalation in the girls of the experimental group. Significant changes were found in all the indicators that characterize the physical performance of the body in the girls of the experimental group. And the level of relative maximum oxygen consumption increased from below average to average.
Description: Хібатова Є. Ю. Індивідуалізація фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров’я : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. А. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5896
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хибатова Д!!!.docxМагістерська робота236.47 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.