Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5917
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖолудь, Леонід Генадійович-
dc.date.accessioned2022-01-09T21:32:37Z-
dc.date.available2022-01-09T21:32:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5917-
dc.descriptionЖолудь Л. Г. Особливості організації спортивно-масової роботи з учнями молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Г. А. Омельяненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 86 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота містить 86 сторінок, 12 таблиць, 83 літературних джерел. Мета дослідження впливу квест-технологій на формування позитивної мотивації до занять фізичною культурою у молодших школярів. Об'єкт дослідження – спортивно-масова робота з учнями молодшого шкільного віку Методи дослідження – аналіз науково-методичної літератури; педагогічний експеримент; анкетування; оцінка показників фізичної підготовленості; методи математичної статистики. Істотні відмінності в результатах дослідження хлопчиків експериментальної групи зафіксовано за показниками бігу на 30м (Р<0,001); у стрибках у довжину (P<0,05); в тесті «Нахил вперед з положення сидячи» (P<0.001); в човниковому бігу (P<0.001). Достовірні відмінності виявлено серед всіх показників фізичної підготовленості дівчат: за показниками бігу на 30м (Р<0,01); у стрибках у довжину (P<0,05); в тесті «Нахил вперед з положення сидячи» (P<0.001); в човниковому бігу (P<0.01). Найбільший абсолютний приріст серед показників як хлопчиків так і дівчаток було виявлено у тесті нахил вперед з положення сидячи – 45,93% у хлопчиків і 18,61% у дівчаток.uk
dc.description.abstractEN : Thesis contains 86 pages, 12 tables, 83 references. The purpose of the study is the impact of quest technologies on the formation of positive motivation for physical education in junior high school students. The object of research - sports and mass work with primary school students Research methods - analysis of scientific and methodological literature; pedagogical experiment; questionnaires; assessment of indicators of physical fitness; methods of mathematical statistics. Significant differences in the results of the study of boys in the experimental group were recorded in terms of running at 30 m (P <0.001); in long jumps (P <0,05); in the test "Leaning forward from a sitting position" (P <0.001); in the shuttle run (P <0.001). Significant differences were found among all indicators of physical fitness of girls: in terms of running 30m (P <0,01); in long jumps (P <0,05); in the test "Leaning forward from a sitting position" (P <0.001); in the shuttle run (P <0.01). The largest absolute increase among both boys and girls was found in the test of leaning forward from a sitting position - 45.93% for boys and 18.61% for girls.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectспортивно-масова роботаuk
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectквест-технологіїuk
dc.subjectфізична підготовленністьuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectsports and mass workuk
dc.subjectstudents of primary school ageuk
dc.subjectphysical cultureuk
dc.subjectquest technologiesuk
dc.subjectphysical preparationuk
dc.titleОсобливості організації спортивно-масової роботи з учнями молодшого шкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жолудь.docxМагістерська робота179.65 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.