Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5944
Title: Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для модернізації процесу викладання математики
Authors: Антипенко, Анастасія Яківна
Keywords: дистанційне навчання
інтерактивна дошка
інформаційно-комунікаційні технології
модернізація
learning apps
smart notebook
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту, містить 11 рисунків, 2 таблиці, 43 джерела, 1 додаток. Об’єкт дослідження – роль та місце інформаційно-комунікаційних технологій в сучасні системі освіти. Мета роботи: дослідити основні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технології навчання на заняттях з математичних дисциплін. Метод дослідження – аналітичний, емпіричний. На сьогоднішній день зросла необхідність відновлення методів навчання для підвищення ефективності навчального процесу. Збільшення розумового навантаження на заняттях з математики змушує задуматися над тем, як підтримати інтерес студентів до математики, їх активність протягом усього уроку. Одним з таких методів є використання на заняттях інформаційних комп'ютерних засобів, як засобів підготовки, контролю й навчання математиці. Щоб розширити уявлення про можливості викладання математики у кваліфікаційній роботі досліджено: засоби та технології викладання математики (як у повсякденні, так і в умовах пандемії), засоби модернізації процесу викладання та особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Були наведені приклади застосування програмного забезпечення. Варто відзначити, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні математики може виявитися досить ефективним. Можливості які вони надають значно спрощують та допомагають при викладанні математики.
EN : The work is presented on 55 pages of printed text, 11 figures, 2 tables, 43 references, 1 annex. The object of the study is the role and place of information and communication technologies in modern education systems. The aim of the study is to explore the main aspects of the use of information and communication technologies in mathematics lessons. The methods of research are analytical, empirical. To date, there is a growing need to restore teaching methods to improve the efficiency of the educational process. Increasing the mental load in mathematics lessons makes you think about how to maintain students' interest in the subject, their activity throughout the lesson. One of such methods is the use of computer information tools in the classroom, as a means of training, control and teaching mathematics. To expand the understanding of the possibilities of teaching mathematics in the qualification work studied: methods and technologies of teaching mathematics (both in everyday life and in a pandemic), means of modernizing the teaching process and features of information and communication technologies. Examples of software applications were given. It should be noted that the use of information and communication technologies in the study of mathematics can be quite effective. The opportunities they provide greatly simplify and help in teaching mathematics.
Description: Антипенко А. Я. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для модернізації процесу викладання математики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник О. С. Пшенична. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 55 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5944
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antipenko_A_Y.pdfМагістерська робота1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.