Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5967
Title: Педагогічні умови використання інтерактивних засобів навчання в освітньому процесі
Authors: Колесниченко, Алла Миколаївна
Keywords: інтерактив
інтерактивний метод
інтерактивний урок
інформатика
нестандартний урок
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту, містить 4 рисунки, 4 таблиці, 50 джерел. Об’єктом дослідження є навчання інформатиці в середніх загальноосвітніх установах. Мета роботи полягає у вивченні теоретичних аспектів використання інтерактивних методів навчання на уроках інформатики у середніх загальноосвітніх закладах та розробити методичні рекомендації, спрямовані на використання цих методів. В роботі досліджено теоретичні основи використання інтерактивних засобів навчання в освітньому процесі, розглянуто процес еволюційного розвитку інноваційної практики навчального процесу, а також сучасні інтерактивні методи навчання. Проаналізовано особливості використання інтерактивних засобів навчання на уроках інформатики в 10-11 класах на прикладі ОЗЗСО Приазовського ліцею та розроблено методичні рекомендації щодо організації інтерактивних уроків інформатики в межах досліджуваного навчального закладу. Результати наукового дослідження можуть бути використані у шкільній практиці навчання керівників та вчителів навчальних закладів, а також у інших сферах педагогічно-виховної діяльності. Ефективність – підвищення якості знань учнів під час вивчення інформатики.
EN : The work is presented on 80 pages of printed text, 4 figures, 4 tables, 50 references. The object of research is the study of computer science in secondary schools. The purpose of the work is to study the theoretical aspects of the use of interactive teaching methods in computer science lessons in secondary schools and to develop guidelines for the use of these methods. The theoretical bases of use of interactive means of training in educational process are investigated in the work, the process of evolutionary development of innovative practice of educational process, and also modern interactive methods of training are considered. The peculiarities of the use of interactive teaching aids in computer science lessons in 10-11 grades are analyzed on the example of OZZSO of Priazovsky lyceum and methodical recommendations on the organization of interactive computer science lessons within the researched educational institution are developed. The results of scientific research can be used in school practice of teaching heads and teachers of educational institutions, as well as in other areas of pedagogical and educational activities. Efficiency - improving the quality of students’ knowledge while studying computer science.
Description: Колесниченко А. М. Педагогічні умови використання інтерактивних засобів навчання в освітньому процесі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник С. Ю. Борю. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5967
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnichenko_A_M.pdfМагістерська робота590.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.